return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
SVT rejvar loss?
View this Thread in Original format
Aendy
Vad var det för låt (mix) som de körde som slutvinjett på fotbollsmatchen... känner igen den som en kommersiellare variant av låt men kan inte sätta fingret på den.
Jre
hm kanske... New order - Confusion

Den som spelas i bla BLADE under värsta blod rajvet :)

/ Jre
Aendy
quote:
Originally posted by Jre
hm kanske... New order - Confusion

Den som spelas i bla BLADE under värsta blod rajvet :)

/ Jre


Misstänkte det... men det var inte orginalversionen?
zamson
det är nån av mixarna på det totalt värdelösa Warp Brothers VS Aquagen - Phatt Bass.. som är en rip-off på New Orders låt som är asfet!

Tycker det var en hemsk slutvinjett till fotbollen...totalt opassande!
ice_key
Kan oxå ha varit
Public Domain - Operation Blade (Mike Ford Radio Edit) ???:conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement