|
מסיבה!!!
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
טוב אז חברים שלי עושים מסיבה ברשפון מחר
מסיבת קיץ עם בריכה מוזיקה אלכוהל והרבה כוסיות בביקיני
גילאים 17-18
סורי לקטנים יותר אל תבואו
אני מדבר בעיקר לחברה מרעננה
שאגב יהיו כבר הרבה מרעננה
תבואו ותביאו חברים שלכם אבל אל תתחילו להגיד לכולם
כניסה
40-50 שקל
לא יותר!
אלכוהול חופשי
שתייה קלה חינם
היפ הופ וטראנסים
יהיה בלאגן
תבואו!!!

 |
|
|
| DjChook |
נראה מה יהיה :)
אין מצב נגיד ב 17:00-18:00 להכנס חינם ? |
|
|
| ADiSH |
| אם אני לא טועה זה 16-18 |
|
|
| Shahar |
| מוזמנים בלבד..? איך נכנס בלי הזמנה? |
|
|
| DjChook |
תדפיס את זאתי ? חחחחחחח
בקיצר, רשום מ 14 ובלי איחור אופנתי...
בכל מקרה נראה לי שאני לא אוכל להגיע כי יש בגרות בפיסיקה יום שלישי ואני צריך ללמוד הרבה כי זה הבגרות האחרונה שצריך להשקיע בה |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Shahar
מוזמנים בלבד..? איך נכנס בלי הזמנה? |
אני הזמנתי אותכם
אני כאן מזמין את כולכם
ורון יא אדיש לו כיתה יוד לא
ותבוא יא מאפן
חן יא קמצן
אם תבוא משש אולי
בספק אבל
תבוא בצהריים יהיה טוב!!
גם בית בן זונה!
וחן יא חנון יש לי מגן בכימיה יום ראשון
אז מה!? |
|
|
| DjChook |
אחי אני לא מפספס אימון אקרובטיקה
והוא מ
14:30-16:00
ככה שאני אגיע אם אני אגיע ב 17:00
ובהתחשב בכך שיש סבתא ב 20:00
אני אצטרך לצאת משם באיזה 19:30 |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני הזמנתי אותכם
אני כאן מזמין את כולכם
ורון יא אדיש לו כיתה יוד לא
|
לא הבנתי כלום
אבל ככה גיא אמר.. לא יודע |
|
|
| YuVaL |
תמות מוש
פאקינג תמות!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Shahar |
וואלה מתאים יום שישי להעביר תצהריים שם
אם אני מארגן חברים נבוא |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by YuVaL
תמות מוש
פאקינג תמות!!!!!!!!!!!!!!!! |
למה יובל?
זה מסיבה של חבר טוב שלי....
ושחר מצויין
:) |
|
|
| -CosmicFire- |
סמק מוש תכניס אותי :}
יש לי 14 זה לא מספיק?? :}}}
תהנו חברה |
|
|
|
|