return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מסיבה!!!
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
טוב אז חברים שלי עושים מסיבה ברשפון מחר
מסיבת קיץ עם בריכה מוזיקה אלכוהל והרבה כוסיות בביקיני


גילאים 17-18
סורי לקטנים יותר אל תבואו
אני מדבר בעיקר לחברה מרעננה
שאגב יהיו כבר הרבה מרעננה
תבואו ותביאו חברים שלכם אבל אל תתחילו להגיד לכולם

כניסה
40-50 שקל
לא יותר!
אלכוהול חופשי
שתייה קלה חינם

היפ הופ וטראנסים
יהיה בלאגן
תבואו!!!


DjChook
נראה מה יהיה :)

אין מצב נגיד ב 17:00-18:00 להכנס חינם ?
ADiSH
אם אני לא טועה זה 16-18
Shahar
מוזמנים בלבד..? איך נכנס בלי הזמנה?
DjChook
תדפיס את זאתי ? חחחחחחח

בקיצר, רשום מ 14 ובלי איחור אופנתי...

בכל מקרה נראה לי שאני לא אוכל להגיע כי יש בגרות בפיסיקה יום שלישי ואני צריך ללמוד הרבה כי זה הבגרות האחרונה שצריך להשקיע בה
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Shahar
מוזמנים בלבד..? איך נכנס בלי הזמנה?


אני הזמנתי אותכם
אני כאן מזמין את כולכם
ורון יא אדיש לו כיתה יוד לא
ותבוא יא מאפן

חן יא קמצן
אם תבוא משש אולי
בספק אבל
תבוא בצהריים יהיה טוב!!
גם בית בן זונה!

וחן יא חנון יש לי מגן בכימיה יום ראשון
אז מה!?
DjChook
אחי אני לא מפספס אימון אקרובטיקה

והוא מ

14:30-16:00

ככה שאני אגיע אם אני אגיע ב 17:00
ובהתחשב בכך שיש סבתא ב 20:00

אני אצטרך לצאת משם באיזה 19:30
ADiSH
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני הזמנתי אותכם
אני כאן מזמין את כולכם
ורון יא אדיש לו כיתה יוד לא


לא הבנתי כלום
אבל ככה גיא אמר.. לא יודע
YuVaL
תמות מוש
פאקינג תמות!!!!!!!!!!!!!!!!
Shahar
וואלה מתאים יום שישי להעביר תצהריים שם
אם אני מארגן חברים נבוא

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by YuVaL
תמות מוש
פאקינג תמות!!!!!!!!!!!!!!!!


למה יובל?
זה מסיבה של חבר טוב שלי....



ושחר מצויין
:)
-CosmicFire-
סמק מוש תכניס אותי :}
יש לי 14 זה לא מספיק?? :}}}

תהנו חברה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement