return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
CUBASE VSTi .VS CUBASE SX???!
View this Thread in Original format
arik
יש לי את שתי התוכנות כי אני רוצה להתחיל קצת לנסות ליצור
דברים יותר מיקצועיים מהפרוטי לופס
(בלי להעליב את כל מי שמשתמש בזה)

ואין לי מושג למה כל אחת משמשת
מה הכוונה בכלל של
SX?
VSTI?
ובמה אני אמור להשתמש
?
Vortex_SA
אתה צריך למצוא מה נוח לך... ותאמין לי שאם התחלת עכשיו אתה לא תוציא דברים יותר מקצועיים מהקיובייס יותר מפרוטי... בלי להעליב כמובן...
Shahar
שגיא צודק..
ואל תזלזל בפרוטי אחי היא תוכנה מצוינת.. אם התחלת איתה תמשיך איהתאתה יכול להגיע איתה רחוק.. ויש הרבה יוצרים שמשתמשים בה... אל תגיד שהיא לא מקצועית
Flotser
באמת שנאי לא מבין בגרוש בקיובייס
אבל אני כמעט בטוח ש

Cubase VSTI
זה הגרסה הכי פשוטה של קיובייס אולי היא אפילו באה חינם אבל אני לא בטוח לגבי זה, היא פשוטה כאילו כנראה בלי יותר מדי אופתיות מסובכות וכל זה

ו
cubase SX
זה הגרסה המלאה של החברה הזאתי
steinberg
של התוכה שלהם למוזיקה, כיאלו שמה אתה תמצא הכל
יש להם גם עוד איזה משהו שנקרא נראה לי
neudo
שזה גם בנוסף לעבודה עם סאונד אתה יכול לעבוד עם ווידאו

בקיצור
SX
זה יותר מלא יותר משוכלל ובלה ובלה

ואל תזלזל בפרוטי אחי

קודם כל שגיא הכלי שהוא יוצר כבר 4 שנים עדיין עובד עם פרוטי אחרי שהוא עבד עם מלא תוכנות אחרות :)
(כיפק לשגיא כיפק לשגיא .... :) )

וגם יש אומן חדש של פסיוכדאלי שהעכשיו ההולך להוציא אלבום ראשון
fatali
שמו
הוציא את הטראק הראשון שלו על האוסף
virtual memory
(טראק חזק ביותר!)
שהמצלתי עליו, והוא אמר ברדיו שהוא עובד עם פרוטי!!
הוא אמר שזה נשמע אולי מצחיק אבל הרבה אומנים עובדים עם זה עכשיו, הוא אמר אבל שהוא בסוף עורך את הטראקים שלו בקיובייס אבל בעקרון יוצר אותם וכותב אותם עם הפרוטי
Vortex_SA
כן אני מכיר את פטלי הזה... בחור נחמד...
עוד אמנים שמשתמשים בפרוטי:

misted muppet
matti lamaanan - יכול להיות שאני טועה פה...

אומנים שמשתמשים בלוג'יק:

dj isaak
BT
and the list goes on..

אומנים על קיובייס:

yahel
infected mushroom
blah blah blah...

אומנים על סטרואידים:

...
ימחקו לי את זה גם אם אני ירשום פה משהו :)


קיצר, תעשה מה בראש שלך היום הכל יכול להשמע טוב...
fishfish
איך אתה מכיר את פטאלי????
הוא טברייני, ואתה מרחובות , מה לך ולו?
Vortex_SA
quote:
Originally posted by fishfish
איך אתה מכיר את פטאלי????
הוא טברייני, ואתה מרחובות , מה לך ולו?


אינטרנט?? דההה?? חחח אני מכיר אותו דרך חבר, אלו מאלו, אלון שרעבי...
אם אני לא טועה הוא יצא בלייבל טראנסלוסנט (פאטלי) ואני גם יצאתי באותו לייבל...
fishfish
הבנתי...
Flotser
quote:
Originally posted by Vortex_SA
כן אני מכיר את פטלי הזה... בחור נחמד...
עוד אמנים שמשתמשים בפרוטי:

misted muppet
matti lamaanan - יכול להיות שאני טועה פה...

אומנים שמשתמשים בלוג'יק:

dj isaak
BT
and the list goes on..

אומנים על קיובייס:

yahel
infected mushroom
blah blah blah...

אומנים על סטרואידים:

...
ימחקו לי את זה גם אם אני ירשום פה משהו :)


קיצר, תעשה מה בראש שלך היום הכל יכול להשמע טוב...



חחחח ימקובל :wtf:

סתם זה שווה שאתה ככה מכיר מלא אנשים שחמים עכשיו בסצנה
:)
ככה עכשיו שאוטוטו אתה אולי מסיים איזה פיסוכדאלי מפציץ
(טפו טפו טפו)
אתה כבר קצת מקושר :)

וחוץ מזה שאלה...
...
אפשר לעבוד בצורה נורמלית עם
hardware
ב
פרוטי?

כי אתה נותן דוגמאות כמו אינפקד שעובדים בקיובייס, אבל יש להם את הציוד אולי הכי משוכלל בארץ אז קיובייס זה סתם חלק מהכלים שלהם
אבל אם בן אדם כמו פטאלי עושה טראקים בפורטי כנראה הכל הוא עושה עם
VST
בלי ציוד מי יודע מה.
לא?
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Flotser
חחחח ימקובל :wtf:

סתם זה שווה שאתה ככה מכיר מלא אנשים שחמים עכשיו בסצנה
:)
ככה עכשיו שאוטוטו אתה אולי מסיים איזה פיסוכדאלי מפציץ
(טפו טפו טפו)
אתה כבר קצת מקושר :)

וחוץ מזה שאלה...
...
אפשר לעבוד בצורה נורמלית עם
hardware
ב
פרוטי?

כי אתה נותן דוגמאות כמו אינפקד שעובדים בקיובייס, אבל יש להם את הציוד אולי הכי משוכלל בארץ אז קיובייס זה סתם חלק מהכלים שלהם
אבל אם בן אדם כמו פטאלי עושה טראקים בפורטי כנראה הכל הוא עושה עם
VST
בלי ציוד מי יודע מה.
לא?


ציוד זה כבר לא כזה שוס בפסיכודלי אם יש לך
reaktor
:)

וקיובייס זה פשוט סיקוונסר לכל הציוד שלהם זה לא כמו לוג'יק שמכילה בתוכה סמפלרים וכאלה, קיובייס זה תוכנת סיקוונסינג (אפשר לעשות בה הכל אבל עדיין...)

וגם אתה מקושר, אם אתה תרצה פעם תשלח לי טראק טוב שלך ואני שולח אותו לאחד המנהלים של
trancelucent
:)
אני פשוט לא מפיק הרבה פסיכודלי בזמן האחרון מפאת מחשב מעפן... ואין לי הרבה מושג עם מה פטאלי עובד בתוך הפרוטי שלו :)

Vortex_SA
אה ושחכתי לענות לך על השאלה עם הציוד, בפרוטי לפי מה שחברה עם ציוד מספרים זה דיי קשה לעבוד עם פרוטי וציוד (נכון לגרסה שלוש :) ) יכול להיות שסידרו את זה בעדכונים האחרונים אבל אמרו לי שזה יכול להפעיל רק כלי אחד בכל פעם או משהו כזה, לא ממש היה אכפת לי האמת :) אה וגם פרוטי לא יכולה להקליט ישירות לעצמה, אתה צריך תוכנה חיצונית וזה מעצבן גם בשביל ציוד וגם בשביל שירה והכל...
Flotser
תודה על התשובות ובמידע אחוק !
:p

ולגבי הטראק הטוב שלי שאני אשלח לך
...
אני מקווה אני אמשיך להיות איתך בקשר נגיד בעוד 5-6 שנים חחח :)

ודרך אגב לרשימת האומנים שמשתמשים בקיובייס צריך הוסיף את קובי
:crazy:
איפה נעלמת יפרסי קטן??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement