return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Kreing - Ruthis (beta version) - הטראק השלישי שלי
View this Thread in Original format
DJ-Kreing^^
שלום לכולם!

לפני כמה שעות סיימתי לעבוד על קטע נחמד, זה יהיה הקטע השלישי שאי פעם סיימתי למרות שאני מפיק כבר בערך חצי שנה.
:rolleyes:
תמיד אני עובד על זה בערך עד לחצי עד שנמאס לי, והפעם הצלחתי לסיים את הטראנס עד הסוף אז אני ממש שמח...

אם בא לכם לשמוע אז זה הלינק:
Ruthis (beta version)

יש עוד הרבה מקום לשיפור, אז תגובות יתקבלו בברכה...
:thepirate
-CosmicFire-
נשמע סבבה אחי
יותר מדי מנגינה
היא מובלטת שם לפי דעתי יותר מדי
תנסה להוסיף עוד קטעים הקטע נשמע ככה לא ממש מקצועי
אבל תמשיך לעבוד איתו אני בטוח שיצא מזה משהו
Flotser
שלום :)...

שמע אני לא מת על ההתחלה
הקיק לא משהו איך שהוא נכנס ככה חזק ב
0:20...
גם ההיטהטים והריידים נראה לי חלשים מדי ולא נשמעים הכי טוב שמה
הבאס סבבה

1:07
וההמשך זה יפה!!
רק תעבוד על הפרקשן שלך למה הוא חלש ונשמע מאוד ריק
גם אוהב מה שאתה עושה עם המלודיה ככה ב
1:50
וקצת אחורי זה

2:12
המעבר הזה די חלש לא משהו תעבוד על זה

הקטע הזה שבא אחרי זה... כבר שלחת לי
ואמרתי לך זה נחמד מאוד אבל אני לא מת על המלודיה הזאתי

אבל מה שהולך אחרי
3:09
אני מאוד אוהב!
אולי פשוט בקטע לפני הסינט עולה גבוה מדי וזה מציק באוזן לא יודע באמת קשה להגיד
אבל הקטע פה עכישו טוב

וזה רק בטה אז יאללה תמשיך לעבוד,
זה חשוב לפעמים גם לסיים טראקים ולדעתי אל תפחד למחוק חלקים שלמים אפילו שכבר עבדת עליהם הרבה, כי לא יודע .... תשמע כמובן קודם דעות של אחרים אבל אני לא מת על הקטע הזה שאמרתי לך שמה באמצע
אבל כל הקטעים האחרים של המנגינה הם ממש טובים..

טוב בהצלחה!!






:crazy:
DJ-Kreing^^
תודה על התגובות
:rolleyes:

ואני יודע שחיפפתי קצת בקטע של הפרקשן, ובאוטרו\אינטרו אבל זה היה רק בגלל שממש רציתי כבר לסיים את זה, שיהיה לי משהו מוכן ביד ואז אני יוכל לשפר אותו עוד ועוד.

מיכאל - אני יודע שהפרקשן דיי בקרשים, בעיקר הקיק, יש לי עוד הרבה על מה לעבוד בטראק הזה.

המלודיה הראשית דווקא נשמעת לי ממש טוב...אבל נראה, תמיד יש מקום לעוד שינויים
:wtf:
Shahar
אממ.. כן האינטרו קצת מפריע אבל האמצע והלאה רואים שיש פוטנציאל ובאמת נתת שם קטע ענק ואהבתי את המלודיה והבאס מצוין... הפרקשן באמת חלש מדי תנסה להוסיף קיק בשבירה או בדרך אחרת לעשות אותה יותר חזקה..אל תשכח שבקטע כמו 02:27 זה אמור להיות הקטע המקפיץ..

חיפפתי קצת בתגובה כי אני לא יכול לשמוע תטראק יותר לעומק אבל אני עוד אגיב...
בסה"כ אהבתי ורואים שיש פוטנציאל.. וכן, זה רק בטא אז אין מה לדאוג...


בהצלחה!
Sniper
אוקי את האינטרו ממש ממש לא אהבתי הוא מוזר כזה
לדעתי הקיק לא משו ביכלל
תשנה אותו...

1.02
חמוד ביותר!! אהבתי

1.15
יש מצב שהגברת את הקיק?
אם כן אז זה ממש הורס

ההמשך סבבה

1.50
יש שינוי קל כזה בסינט אהבתי את זה:]

2.00
המלודיה עולה חזק!!!! יש פוטנציאל אחושלינג

2.27
הכניסה סבבה ביותר!!!!
אבל הקיק שוב הורס ולא נשמע מתאים ביכלל
וגם אתה צריך להלמיך קצת תווליום של המלודיה כי הוא ממש חזק

בתור אחד שאוהב דיי הרבה מחיאות כפיים חבל שלא שמת הרבה יותר
בימקום איזה 10 שניות ששמת בסוף

וזהו בעיקרון
מצטער אם הביקורת קוטלת מידי
חח
Dj-RapTor
אהלן חברה רציתי לדעת אם מישהו יוכל להעלות את אחד הטרקים שלי
לאיזה
HTTP
?

אני מוריד את שלך קרינג,
אחזור עם דעה עוד מעט
:D
DJ-Kreing^^
תודה על התגובות!
:D

אלעד - כן אני יודע בקשר לפרקשן והאינטרו בגירסא הזאת
זה יצא לי דיי חפיף, כי רציתי לסיים את הטראק כמה שיותר מהר
אבל עכשיו אני עובד עליהם עם יותר השקעה. אז אני מקווה שבגירסא הבאה הם ישמעו יותר טוב...
:rolleyes:



Dj-RapTor
דבר איתי ב אייסיקיו
123482052
אם בא לך שאני יעלה את הטראק שלך
Biondo
קטע נחמד מאד
מזכיר לי טיפה את
Tranzy State of mind
בצלילים

תעבוד קצת על פורקשן ויהיה בסט.
Biondo
תרצה רמיקס אשמח לעשות אם תרשה לי

עלה אליי ל
ICQ
אם אתה רוצה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement