return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
??!?!?! מה לעזאזל עשיתי !?!?!?!
View this Thread in Original format
DjChook
חבר'ה מישהו ראה את הסרט
KEN PARK ?


אני פשוט בהלם שאחרי שראיתי את הפתיחה המוזרה
המשכתי לראות את הסרט.


בקיצור אחד הסרטים היותר מוזרים / מפחידים / מגעילים / מגניבים? שראיתי

מישהו ראה גם ?
ADiSH
על מה זה?
DjChook
זה לא משנה בכלל כי בעיקרון זה על סקייטרים

ומהר מאד זה הופך להיות סרט על גבול הפורנו קשה לצפיה בחלק מהמקרים
Scorchio
למה קשה לצפייה?
DjChook
אוקיי כמה קטעים שיש שם

א. ילד אחד יורד לאמא של החברה שלו
ב. שני חברים וכושית באורגיה
ג. הכושית עם החבר שלה (מישהו אחר) באקט מיני מוזר, שהיא נושכת לו בפטמות ויורקת לו לתוך הפה, ואז האבא שלה מגיע ונותן לו מכות מוות
ד. מישהו סתם פתאום מאונן כי הוא רואה טניסאית (כנראה קורניקובה) בטלויזיה ורואים אותו משפיך
ה. אבא חורג של איזה ילד בא אליו בלילה שהוא ישן ומנסה למצוץ לו
ו. ילד רוצח את סבא וסבתא שלו כי הסבא שיקר במשחק שבצנא והסבתא מפריעה לפרטיות שלו



ועכשיו אתם שואלים אותי למה ראיתי את הגועל הזה, אני לא יודע :(
Koodoo
קיצר שלח לי
Hell_Copter
ואתם עוד אומרים שהנוער של היום הוא לא מוזר... :rolleyes:

עצם העובדה שזה על סקייטרים זה כבר מזוויע...
אז להמשיך עם החרא הזה...
צא דיבוק צא!!! :whip: :whip: :whip:
Shahar
?!?!
ראסמי סרט ליום שישי ה 13...........חחחחחחחח
Narcotic Mind
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח רועי

אבל תכלס זה מצחיק לראות סרטים כאלה
Rising
:nervous:

חן עד להודעה הזאת אהבתי אותך

DjChook
זה לא אני

זה הסרט החולני הזה

תשמע זה מצחיק לדבר עליו

אבל לראות אותו אני מרגיש מגעיל עכשיו

ואורן.. חשבתי שהיחסים שלנו הם יותר מיזה
itamarsan
quote:
Originally posted by DjChook
זה לא אני

זה הסרט החולני הזה

תשמע זה מצחיק לדבר עליו

אבל לראות אותו אני מרגיש מגעיל עכשיו

ואורן.. חשבתי שהיחסים שלנו הם יותר מיזה

סבבבבהה אחייי אני רואה שיש לכם יחסים מלאים בריגושים ככה:D :D :D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement