|
מישהו יודע איך אני יכול לקבל אישור להיכנס ל-
|
View this Thread in Original format
| dj sub-x |
לשרת emc.mine.nu
בדיסי.... |
|
|
| -CosmicFire- |
אתה צריך ותק
אתה צריך הרבה הודעות
ואתה צריך לבקש אישור |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אתה צריך ותק
אתה צריך הרבה הודעות
ואתה צריך לבקש אישור |
אתה צריך לבקש אישור |
|
|
| Scorchio |
בעיקרון צריך שנה וותק שיהיה לך מעל 600 פוסטים ולקבל רשות מבחור שקוראים לו
Bizz
לך ל
Chill Out Room
יש שם טרד על זה ותקרא |
|
|
| Vortex_SA |
| וצריך שלא תרשם בשביל זה... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
וצריך שלא תרשם בשביל זה... |
דהיינו, צריך להיות פעיל |
|
|
| Hell_Copter |
ט'רד אחרון על ההאב פה!!
אתם רוצים משהו תשאלו מישהו בפרטי!!! |
|
|
|
|