|
Har ju sagt att man inte ska bada naken!!!!
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Ja men va fan ! De e ju ändå sommar...
Fan trodde hajjar var vana med allt men dom tål visst inte se en apa...
[edit]Hur fasen tror du jag kände mig ??? ---->>>  |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja men va fan ! De e ju ändå sommar...
Fan trodde hajjar var vana med allt men dom tål visst inte se en apa... |
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| dj_hysterix |
| hhahahahahahahah.........va sjukt :crazy: |
|
|
| x-dream |
| Låter ju riktigt :crazy:...Inte så vanligt att vi skrämmer dom på detta sättet om man säger så....:D |
|
|
|
|