| MiB |
| quote: | Originally posted by Glorie
hmmmm 29 år? ja trodde MiB var typ.. 21 eller nåt :) ev. 22 :) ajaaa
:):D:rolleyes::cool::p:):D:rolleyes::cool::p:):D:rolleyes::cool::p:):D:rolleyes::cool::p
GRATTIS på födelsedan!
:):D:rolleyes::cool::p :):D:rolleyes::cool::p:):D:rolleyes::cool::p:):D:rolleyes::cool::p |
hehe.. =) tack gumman .. fyller på¨måndag men vi firar idag... |
|
|