|
Het grootste onzinigge topic van dit jaar
|
View this Thread in Original format
| arj1o1 |
... maar ik ga het toch ff zeggen
ff ergernisje:
Er staan 3 sticky's met party:
een PARTY
en 2 Party's.
Dus eenmaal met groote letters en 2x met hoofdletter-kleine letters.
Uhm erger me hier aan:toothless
dus.... |
|
|
| Odyne |
Het grootste onzigge topic van dit jaar
onzigge?
Uhm erger me hier aan :toothless
dus... |
|
|
| Dj Lex |
Ik irriteer me aan jou thread. Vooral aan de volgende punten:
1. Een zin hoort te beginnen met een hoofdletter! Jij begint met kleine letters. vreselijk irritant.
2. Er staat een vreselijke spelfout in de titel of is onzigge een Nederlands woord? Ik denk dat je onzinnig bedoelt. Eerst denken dus en dan typen
3. Naast die ene staan er nog een aantal spelfouten in
Dus.......... |
|
|
| jploveparade |
Ik erger me aan Marokkaantjes die op dodenherdenking Anti-semitische leuzen roepen, aan vrouwen met nep-tieten, aan de verloedring van de Nederlandse steden, aan de besluiteloze regering, aan de spam in mijn mailbox, aan die kutpolitie die zich te pletter snuift, aan Tiesto met zijn vieze strakke shirtjes, aan Rotterdammers met tatoeages, aan de insecten overal in huis, aan vrouwen die denken dat je meer wil dan vrienden zijn, aan koude pizza's, aan dates die te veel geld kosten maar niks opleveren, aan UPC, aan mijn broertje met z'n luie instelling, aan de prijsstijgingen van de afgelopen maanden, aan de bank, aan mensen met Mercedessen die 180 door de regen rijden en tegen de vangrail aanklappen voor m'n gezicht, aan die Dominicaanse hoeren die tegen het raam aan tikken op de Wallen, aan dat Sahara-zand op m'n auto, aan cocaine want dat is zo lekker, aan mijn zweetvoeten...
Kan zo nog wel effe doorgaan maar lijkt me beter van niet :mad: |
|
|
| New Wave |
Ik erger me aan mierennneukers.
Dus iedereen die op spelvoutjes let.
KRIJG DE TYFUS! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Ik erger me aan dat Sahara-zand op m'n auto
|
Huh, hoe komt dat dan op je auto terecht, hier in Den Haag hebben we er geen last van, alleen van schijtende kamelen, die heel je auto volschijten, hier erger ik me dan weer aan. |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Huh, hoe komt dat dan op je auto terecht, hier in Den Haag hebben we er geen last van, alleen van schijtende kamelen, die heel je auto volschijten, hier erger ik me dan weer aan. |
Amsterdam heeft nu eenmaal een aantrekkingskracht op alles wat uit Noord-Afrika komt... :rolleyes: |
|
|
| Duke2003 |
| er zijn 4 sticky's trouwens... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Huh, hoe komt dat dan op je auto terecht, hier in Den Haag hebben we er geen last van, alleen van schijtende kamelen, die heel je auto volschijten, hier erger ik me dan weer aan. |
Misschien rij jij nooit door amsterdam met den auto..ik zal een voorbeeld geven mbt het openbaar vervoer:
Als je op Amsterdam CS de trein uit stapt en je loopt richting uitgang, dan moet je als eerste je paspoort laten zien bij de negers onderaan de trappen.
Als je de uitgang nadert mag je bij de volgende groep negers je paspoort den tweede maal vertonen zodat je weer Nederland in mag.
Beetje duidelijk? :) |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
1. Een zin hoort te beginnen met een hoofdletter! Jij begint met kleine letters. vreselijk irritant.
|
waarom zeg je iets wat je zelf niet doet? vreselijk met een kleine letter. terwijl er daarvoor een punt staat. einde zin dacht ik:D;)
(ik gebruik zelf meestal geen hoofdletters...scheelt weer een shift indrukken:p) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by John
waarom zeg je iets wat je zelf niet doet? vreselijk met een kleine letter. terwijl er daarvoor een punt staat. einde zin dacht ik:D;)
(ik gebruik zelf meestal geen hoofdletters...scheelt weer een shift indrukken:p) |
denk je echt dat ik me daar aan irriteer? LOL
Was meer om een punt te stellen dat ik het 1 van de meest kansloze posts vond van de afgelopen maand, maar dat terzijde :) |
|
|
|
|