|
Windows 2003
|
View this Thread in Original format
| mjz |
| näpp... en kompis hade det i en vecka ungefär, fick det inte att funka med dc-hubben och nåt annat så han bytte tillbaks... men det är säkert en kvalitetsprodukt som allt annat microsoft gjort...:) |
|
|
| St_Andrew |
jag har faktiskt haft en helt laglig version av betan sedan tidigt i höstas :toocool:
Jag skulle inte rekomendera det om man inte gillar o leka med meningslösa windows operativsystem. Är ganska identiskt med windows xp fast med lite server funktioner. Är säkert bra för mindre företag med en slö it avdelning.
Microsoft :whip:
Linux :gsmile: :toocool: :stongue: :crazy: :tongue2 :eyespop: :tongue3 :happy2: :D :) |
|
|
|
|