| TTman |
| quote: | Originally posted by Sniper
ממממ
מה זה תאוריה?? (ציניות) אני לא זוכר תמושג הזה בקרוב שנתיים
חיחיחי |
יא שחצן
לא יפה לעשות להם את זה, מה אתה לא זוכר את התקופה הזאת
חרא של תקופה
ועוד הבגרויות
יוווווווווו איזה סירחוןןן של תקופההההה
נפלתם חזק אחים שלי
:haha:
אני בקרוב שלוש
תאוריה ראשונה, טסט ראשון, 36 שיעורים
כמו שצריך
חלום של כל אחד
זיינתי אותך
:D ;) |
|
|