return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
תיאוריה
View this Thread in Original format
BlueHawk
בעיקרון אני רוצה ללכת מחר לעשות תיאוריה אבל אני לא בטוח בעצמי... אני מרגיש שאני לא יודע הרבה דברים שקשורים למנוע
אם יש לכם טיפים שיכולים לעזור לי אני ישמח לשמוע
AnthemFreak
הטיפ היחיד שאני יכול לתת לך זה שאל תהיה על המחשב ותלמד כמו שצריך!
ADiSH
יש איזה אתר
'למד'
שאתה יכול להיבחן שם
לא יודע מה הכתובת..
BlueHawk
quote:
Originally posted by ADiSH
יש איזה אתר
'למד'
שאתה יכול להיבחן שם
לא יודע מה הכתובת..


http://lamed.dapim.co.il

זה לא שלא למדתי פשוט אני מרגיש חוסר ביטחון בכל מה שקשור למנוע.. אולי מישהו יוכל למקד אותי על הדברים החשובים יותר שצריך לדעת ולא כל הזיוני שכל שמופיע בספר
MoSH_MaN
זה רק אני חושב שמנוע זה הכי קל? :rolleyes:

אני הולך לעשות יום רביעי בשביל לגמור אם זה
ואני מאמין שאני יעבור
Sniper
ממממ
מה זה תאוריה?? (ציניות) אני לא זוכר תמושג הזה בקרוב שנתיים
חיחיחי
TTman
quote:
Originally posted by Sniper
ממממ
מה זה תאוריה?? (ציניות) אני לא זוכר תמושג הזה בקרוב שנתיים
חיחיחי


יא שחצן
לא יפה לעשות להם את זה, מה אתה לא זוכר את התקופה הזאת
חרא של תקופה
ועוד הבגרויות
יוווווווווו איזה סירחוןןן של תקופההההה
נפלתם חזק אחים שלי

:haha:

אני בקרוב שלוש
תאוריה ראשונה, טסט ראשון, 36 שיעורים
כמו שצריך
חלום של כל אחד

זיינתי אותך

:D ;)
ADiSH
quote:
Originally posted by BlueHawk
http://lamed.dapim.co.il

זה לא שלא למדתי פשוט אני מרגיש חוסר ביטחון בכל מה שקשור למנוע.. אולי מישהו יוכל למקד אותי על הדברים החשובים יותר שצריך לדעת ולא כל הזיוני שכל שמופיע בספר


הכי חשוב זה התמרורים
itamarsan
quote:
Originally posted by ADiSH
הכי חשוב זה התמרורים

לא רקק הכי לדעתי הכי חשבו זה המכונאותתתתתתתת
בעיקר המכונאות כי רוב הנכשלים נופלים על מכונאותת
Hell_Copter
וואלה אני עברתי את התאוריה שלי לפני טיפה יותר משנה וחודש
ולמדתי רק חוקי תנועה בסיסיים ותמרורים
לא הסתכלתי אפילו על כל המכונאות והכל... :)
וגם אני עברתי תאוריה ראשונה

TinkerbeL
לאאאא
אל תלמד רק מהאתר!!!!!
קודם כל רק שתדע המבחנים באתר חוזרים על עצמם ובלי קשר הם נורא נורא קלים

תקרא את הספר שהמורה שלך נתן לך
והכי חשוב תעשה את החוברת שאלות


ת'אמת הכל עניין של מזל אם יוצאת לך תאוריה קלה שיחקת אותה
Scorchio
quote:
Originally posted by itamarsan
לא רקק הכי לדעתי הכי חשבו זה המכונאותתתתתתתת
בעיקר המכונאות כי רוב הנכשלים נופלים על מכונאותת



טעות
שישים אחוז מהמבחן זה תמרורים כדאי לדעת את זה טוב
תחזור טוב גם על פניות שמאלה
תדע את כל ארבעת המקרים
מנוע בעיקרון זה לא הכי קל אבל זה פשוט
תזכוןר את הפעימות:

יניקה דחיסה עבודה פליטה
אני 99 בטוח שזה ככה
ותדע טוב מה קרה במקרים שנגמר לך שמן או כאלה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement