|
אלונושקה חזרה:)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
ייוווווו!@#!#!@
תגידו מזל טובב!@#!@
1000!@#!@#
איזה הפתעה לחזרה המחודשת שלי
:D :D :D :D
מצטערת על הטראד חסר המשמות אבל הייתי חייבת
היה לי קצת לחוץ בזמן האחרון עם כל הלימודים האלה,
הרמתי את כל הבית ספר על הרגלים, כולם יזכרו מה זה להלחיץ את אלונושקה
:D :D
אפילו לחזרות למסיבת סיום לא היה לי זמן:whip:
ועכשיו שהתקופה עברה, והבית ספר כמעט נגמר, יווחחווו!@$!@:D :D :D
אתם לא תיפטרו ממני, '
MUUAAHHAHHHAA!@#$!@:D :D :D
אז שלום לכם
ויש לי אלף!@#!@#:D :D |
|
|
| MoSH_MaN |
ברוכה הבאה!
חפיף עזבי סיבות העיקר שחזרת
יהיה טוב את יודעת
:)
מזל טוב גם |
|
|
| DjChook |
תודה !!! :)
יש אלוהים !!!!!
כנסי כנסי לטרד של ה
BITCHES :) |
|
|
| Sniper |
אלונוששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
חיים שלי מה איתך?!@
איזה כיף שעוד מעט מסיימים אה??
חיחיחי
ממ ברוכה השבה לרחוב סומסום
:]
צ'אוזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז |
|
|
| TTman |
יוווווווווווו הנה היא חזרההההההה
זהווווו עכשיו מתחיל הבלאגן;);)
;) ;) ;)
חחחחחחחחחחחחחחחח
!!!! מתים עלייך |
|
|
| TranceGiant |
| Welcome back :eek: |
|
|
| Rising |
| בשעה טובה :) :) :) |
|
|
| KrazyDJs |
woooooooooopy
אלונוש חזרה
כל הארץ דגלים דגלים
:)
ברוכה הבאה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחח
ברוכה הבאה
לא היה לך זמן בגלל לימודים, אה??
מממממממ
זה בסדר, גם לי לא היה ממש זמן
יא אללה כמה שהייתי מפוצץ!!!! בסוף השבוע הזה הסיוט נגמר...... עד המועד ב במתמטיקה.......... |
|
|
| itamarsan |
ברוכה הבאה אלונהההה!!!!!!!!!!!
ואכן לכולם יש לחץץ אבל עדיין מפנים קצתת זמןן לבוא לפה....... |
|
|
| MASTERsplinter |
אם כבר קמת..
תביאי קרלסברג? |
|
|
| Hell_Copter |
ברוכה השבה בייבי
לקח לך זמן :rolleyes:
אבל בקטנות... נחליק לך על זה :)
אה ומזל טוב על ה 1000...
לא כל יום פורים :D |
|
|
|
|