|
What's your favourite TV show in Swedish TV? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
Simpsons...oslagbart:cool: :rolleyes:
andra favoriter vänner, värsta språket,luuk, southpark (sagan om ringen episoden e så najz.:haha: jay leno å letterman (ruperts deli e oslagbart LOL:crazy: |
|
|
| reveal |
| nån som inte gillar simpsons? ;) den som INTE gör det måste motivera :p |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
nån som inte gillar simpsons? ;) den som INTE gör det måste motivera :p |
Jag råkar veta att Glorie aldrig sett ett avsnitt av Simpsons vilket gör henne än mer unik än hon redan är. (F´låt Glorie men jag tycker det är så anmärkningsvärt att du inte sett Simpsons så jag var tvungen att berätta) :) |
|
|
| Glorie |
hohoho.....det e lugnt aendy... ja har.. skrivit det förut i forumet :p men de var nog ingen som reagera då, mer än amnezia :D det e alltid lika kul å säga att jag inte sett simpsons....ge mig nå mer klassiskt program som ja inte sett... :p futurama...FRIENDS, starwars, ja har inte sett braveheart.. va finns d mer för klassiska saker? :p hmmm.... familyman? e det klassiskt? gillar inte animerade saker för fem öre... finns ett undantag och det är South Park :D
nåja, har väl sett liitee av ett simpsonsavsnitt nu, för att någon tvingade mig att se det.. å va ska man säga.. det var inte roligt helt enkelt :) väldigt boring faktiskt.. fast ja kanske inte ska uttala mig eftersom ja bara sett ett avsnitt...
nu har ja iofs kommit på två nya program som e bra.. på tv... roomservice och sommartorpet :) sånt tycker ja om :D :D :D |
|
|
| dbl |
playboy channel... ehmmm... oh.. you said swedish tv shows. :rolleyes: ;)
best swedish produced prog would probably be "sen kväll med luuk"..
otherwise it's probably friends, southpark, simpsons... hmm.... don't watch that much TV |
|
|
| ScuL |
back in the late eighties/early nineties TV used to be my biggest interest, but since the internet appeared in my life it almost seems as TV isn't satisfactory enough anymore.
I hardly ever watch anything..! Only sports (NASCAR/Formula1/DTM) once in a while and reality TV.
Movies are my biggest point of interest, sometimes they broadcast interesting stuff on Canal+ and/or Viasat Ticket but otherwise I tend to watch DVD's only. |
|
|
| MiB |
Series:
24
Simpsons
Friends |
|
|
| Aendy |
| Någon annan som ser den utan tvekan bästa TV-serien på mycket, mycket länge? Rescue me på TV6 med suveräne Dennis Leary i huvudrollen. |
|
|
| zoric |
Nej, men min favoritsere gick på SVT-1 eller SVT-2. Nu är dock säsong 1 slut och jag vet inte när de planerar att visa säsong 2.
Spelar ingen roll med tanke på att jag redan har sett andra säsongen av "Sleeper Cell".
Rekommenderar "Sleeper Cell" om ni inte redan tittar på det ;) |
|
|
| trancedanne |
| quote: | Originally posted by dbl
playboy channel... ehmmm... oh.. you said swedish tv shows. :rolleyes: ;)
|
vad är så bra med playboy channel?? de visar ju knappt "könsorganen", tv 1000's rullar kan man lita på mera fast det brukar vara ganska dåligt också..
Och ja Simpsons är det bästa :cool: Skulle sagt Fresh Prince om det fortfarande sändes |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by trancedanne
Skulle sagt Fresh Prince om det fortfarande sändes |
Det sänds i repriser på Kanal5 klockan 15:10 på vardagarna ;)
Tittade nyss :toothless |
|
|
| Braxen |
Entourage
South Park |
|
|
|
|