|
Razzia In illusion
|
View this Thread in Original format
| bobbytk |
zaterdag 5 uur razzia in illusion! ::eyespop:
waar gaat het naartoe als ze al een mega dancing als illusion binnenvallen waar gaat het eindigen? kunnen beter direct iedere dancing dichtdoen :whip:
volgende cherrymoon?
stom flikken!:whip: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by bobbytk
waar gaat het naartoe als ze al een mega dancing als illusion binnenvallen waar gaat het eindigen? kunnen beter direct iedere dancing dichtdoen :whip:
volgende cherrymoon?
Beginnen ze bij jullie ook al? Bij ons was laatst de Escape de klos... |
|
|
| mr_sick |
volgende cherrymoon?
Ik hoop niet :( Ik ga in cherry moon elke week
Voor mij is er geen probleem omdat ik geen pills pop, maar voor de andere clubbers... |
|
|
| tor8024 |
| ze zouden beter La Goa binnenvallen, daar is het pas erg gesteld! |
|
|
| djcresto |
ze kunnen dan evengoe binnenvallen op elke boerenfuif, in elke danscafé, op alle scholen. Overal zulde wel vinden.
Nu gaan ze waarschijnlijk zeggen ziedewel dat vandoen was, 6 man in comateuze toestand moeten afvoeren.
Hadden de flikken er nie geweest hadden die mannen nie alles rap rap moeten nr binnenspelen en waren een misschien niet teveel levens in gevaar.
Ik wil wel nog even erbij zeggen dat ik volledig tegen drugs ben:cool: |
|
|
| bobbytk |
Bad news for all illusion-fans, but following a razzia at club illusion last Sunday-morning, the club will be closed on Friday, June 20th and Sunday, June 21st.
So, the Jungle Retro party as well as the Saturday night party are cancelled. Hopefully we will be able to offer you this party very soon ;-)
Visit the illusion website on the http://www.illusion.be/reactsheet.html to leave your comment about this.
--------------------------------------------------------------------------------
Illusion at the beach and 16 Years illusion will not be affected by this !!!
More info about illusion @ the beach: http://www.illusionbeach.be
The website will be available from Wednesday on !!
We will also attend the City Parade as scheduled this Saturday.
ALL ILLUSION DJ’s will play at the illusion truck!!
So, we expect all of you to join us in Gent !!!
-------------------------
toch nog goed nieuws wat gent betreft :)
ik ben van de partij en ik denk dat een heeeeeeelleee hoop andere illusion gangers ook van de partij zullen zijn sinds de illusion dicht zal zijn. iedereen op naar de illusion partytruck zaterdag !
PARTY ON :) |
|
|
| CygnusX |
Illusion at the beach and 16 Years illusion will not be affected by this !!!
|
Oef! :D
Dat lucht op:) |
|
|
| Gladius |
amaaai, ferry corsten, push & marco v!
weer een meeting? =p |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Gladius
amaaai, ferry corsten, push & marco v!
weer een meeting? =p |
lol, wat mij betreft geen probleem! :p |
|
|
| Lightworks |
volgende cherrymoon?
volgens mij zitten ze anders zonder werk ofzo... nog ewa jongeren lastig vallen :)
ze houden u zelfs tegen als uw fietslicht ni brandt... als ge stilstaat! ;) |
|
|
| LEACH |
ILLUSION GOES ON...and on, and on, and on, and on............................................
c ya all in ILLUSION
greest
Leach |
|
|
|
|