|
Armin van Buuren - 76
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
vet inte hur många som har det än men jag fick just hem det, råskönt sound...måste säga att jag e djupt imponerad, armin är fan kung!
e djupt imponerad över att han lyckats få ett så varierat sound på skivan också, han har inte fallit i fällan som många andra producenter som ofta gör 15 olika låtar med samma synthar å andra ljud å endast olika melodier...
vad tycker ni andra? jag tycker det är en stor  |
|
|
| ShyTrance |
| skivan är riktigt bra :D:D |
|
|
| mjz |
| helt klart värd att köpa, det är inte bara 2-3 bra låtar som man redan har hört och resten utfyllnad, det är solidt rakt igenom faktiskt... :) |
|
|
| RebeL9 |
tveklöst bästa albumet hittills i år.
Armin visar var ribban ska ligga. |
|
|
| Nicke |
Jag klagar inte ;) Ett bra album, verkligen.
En liten sak bara.. Yet Another Day och Never Wanted This, är det typ samma sång fast med olika sångare o ord? Fan det e ju samma melodi och allt.. Nån som har nån bra förklaring? |
|
|
| tobo99 |
| Är Armin född '76 eller hur gammal är han egentligen? |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by tobo99
Är Armin född '76 eller hur gammal är han egentligen? |
japp, på juldan tror jag... :) |
|
|
| ice_key |
Massitv bra album :crazy:
fick hem skivan i helgas :crazy: |
|
|
| Connector |
| Riktigt bra album. Har lyssnat på det hela dagen :) |
|
|
|
|