return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Armin van Buuren - 76
View this Thread in Original format
Vizay
vet inte hur många som har det än men jag fick just hem det, råskönt sound...måste säga att jag e djupt imponerad, armin är fan kung!

e djupt imponerad över att han lyckats få ett så varierat sound på skivan också, han har inte fallit i fällan som många andra producenter som ofta gör 15 olika låtar med samma synthar å andra ljud å endast olika melodier...

vad tycker ni andra? jag tycker det är en stor
ShyTrance
skivan är riktigt bra :D:D
Glorie
bah
mjz
helt klart värd att köpa, det är inte bara 2-3 bra låtar som man redan har hört och resten utfyllnad, det är solidt rakt igenom faktiskt... :)
RebeL9
tveklöst bästa albumet hittills i år.
Armin visar var ribban ska ligga.
Nicke
Jag klagar inte ;) Ett bra album, verkligen.

En liten sak bara.. Yet Another Day och Never Wanted This, är det typ samma sång fast med olika sångare o ord? Fan det e ju samma melodi och allt.. Nån som har nån bra förklaring?
tobo99
Är Armin född '76 eller hur gammal är han egentligen?
mjz
quote:
Originally posted by tobo99
Är Armin född '76 eller hur gammal är han egentligen?


japp, på juldan tror jag... :)
ice_key
Massitv bra album :crazy:

fick hem skivan i helgas :crazy:
Mirv0
Armin regerar

Connector
Riktigt bra album. Har lyssnat på det hela dagen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement