|
Schysst husdjur?
|
View this Thread in Original format
| RebeL9 |
Jag var på väg hem från gymmet för en liten stund sedan. Så var det en liten pojke som pekade och sa "titta en gris". Jag trodde han skämta men tittade upp och såg att min granne köpt en gris till husdjur.
Rusade hem och hämtade digikameran och plåtade den :)
Det e 3 unga killar som delar lägenhet.
Visste inte att man fick ha grisar som husdjur :)
Kan inte vara kul att städa efter den.
 |
|
|
| reveal |
grisar är rätt så renliga faktiskt, gör alltid sina behov på samma ställe... de sortenas gris som man har som husdjur fungerar som kombinerad hund/katt, dvs man kan antingen gå ut med dom, eller så gör de sina behov i en sandlåda
har jag fått reda på :) |
|
|
| Aendy |
| Minigris kallas de väl? |
|
|
| dj_hysterix |
gris i en lägenhet...hehehe..va roligt det låter :tongue3 ...och 3 killar är det ju oxå ! :haha:
"-ni bor som i en svinstia!
-vi har en gris iaf..."
:toothless |
|
|
| Glorie |
| hahahha, räcker den ut tungan? :p den vill kanske inte vara me på kort :D som mig då ;) |
|
|
| mjz |
| haha, vilken liten sötnos, ser nästan ut som en drogad bullterrier med viktproblem... |
|
|
| Nicke |
| quote: | Originally posted by mjz
haha, vilken liten sötnos, ser nästan ut som en drogad bullterrier med viktproblem... |
LOFL vilken jämförelse :haha: Och ja, den ser faktist ut att räcka ut tungan :) |
|
|
| Amnezia |
| läckert..var köper man en sån?? på internet kanske???:rolleyes: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by reveal
grisar är rätt så renliga faktiskt, gör alltid sina behov på samma ställe... de sortenas gris som man har som husdjur fungerar som kombinerad hund/katt, dvs man kan antingen gå ut med dom, eller så gör de sina behov i en sandlåda
har jag fått reda på :) |
har också hört det... ganska ballt om man tänker efter |
|
|
| Dj_ExOn |
Jag såg en snubbe gå med sin gris i sele mitt ute på stan. Sjukt roligt att se. Folk la sig ner och asgarva och vissa gick fram och pratade. "Babe" magnet kanske.. höhö!
Ursäkta ordvitsen. :p |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by Aendy
Minigris kallas de väl? |
är det itne så att det inte finns nått som heter minigris öht? är bara en kulting som djuraffär ägarna lurade på stadsmänniskor att de bara var så (finns iofs små grisar som lever i thailand)..
sen så när de blev äldre märkte ju folk att de inte var så små hela tiden :rolleyes:
kan ju ha varit så i deras fall? |
|
|
|
|