return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Till alla hardstyle victims!!
View this Thread in Original format
Berggren
Ni kan väl joina mig på http://forum.screamer-hardstyle.com/ så att jag inte blir den ända svensken där inne? ..också är det allte kul med lite nytt folk.

..Kanske lite fel och tipsa folk i ett forum att joina ett annat, men jag hoppas på att ni inte bytar helt utan håller er kvar i detta också.
Glorie
quote:
Originally posted by Berggren
..men jag hoppas på att ni inte bytar helt utan håller er kvar i detta också.


hehe, ingen fara ;) Joinat!!
SteveTranz4ever
Allright... ska kolla in senare... har ändå inget liv så det kan bli kul med ännu ett forum :)

SWETA är mitt hem och det lämnar jag aldrig, men de e aldrig fel å kolla hur grannen har det... eller nåt sånt :)
ScuL
hmm värför har jag aldrig upptäckt det? :D
iaf .. jag är registrerad och har läggt till min 'halvtimme' mix ;)
Mystoz
wooohoo :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement