return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Mijn feestje !!
View this Thread in Original format
Akira
Zoals jullie weten heb ik ook een eigen site. HIerbij zal ik de informatie geven. Denk echter niet dat er mensen zullen van TA komen maar ja je weet nooit he ;) In de jaren heb ik me hier goed populair bij bepaalde mensen gemaakt hahaha maar waarschijnlijk zullen remy d stefan etc wel van de partij zijn. kusjes (p.s als je echt wilt komen laat het dan wel effe weten hehehe ;)

Geile apen Beach Party
gepost door: jetu op 00:03 03-06-2003

Geile Apen en Apinnen,

Na een jaar geileapen.nl is het helemaal tijd voor een mega te gekke, geile, spannende, natte, zwetende beach "geile-apen" party. Op zaterdag 28 juni zullen vele geile apen en apinnen hun opwachting maken om de geileapen-eer hoog te houden.
Dankzij de welwillendheid van Wil & Jan hebben we een toplocatie: de trendy hal achter Diz-x zijn huis,

Dress-code: beachy. Je betaalt slechts 12,50 en kunt je dan helemaal in coma zuipen aan de jus of het bier, whatever you want.

Line-up: DJ Andy Crown, DJ Nathan Lewis & DJ Bokz

Aanvang: 21.30
Einde: tot de ambulances op zijn..

Tickets zijn te koop via :[email protected]

Geiligheid verplicht!

Voor meer informatie mail met [email protected]

C U Round

PS) De liefhebbers van darkroom avonturen komen volledig aan hun trekken....
DjRV
tsssk ik ben niet eens geboekt,matig hoor






:p
SnuggLe
Whehehe, mafkezen.

"Geile apen". Nodig dan Sjinees ook uit, die zit steeds aan mijn noten.
Akira
quote:
Originally posted by SnuggLe
Whehehe, mafkezen.

"Geile apen". Nodig dan Sjinees ook uit, die zit steeds aan mijn noten.



NOu mijn sai loo ???misschien wil die viespeuk ook wel komen je weet maar nooit. NEw wave woont er aardig dicht bij dus...hehe

DJRV sorry maar ik heb totaal geen geld anders had ik je misschien wel willen boeken.Ik maak er al totaal geen winst op dit feest als het maar dik lol trappen wordt en goed gek doen.Maar ja dat zal het probleem wel niet zijn ;)
Optimus
quote:
Originally posted by Akira
NOu mijn sai loo ???misschien wil die viespeuk ook wel komen je weet maar nooit. NEw wave woont er aardig dicht bij dus...hehe

DJRV sorry maar ik heb totaal geen geld anders had ik je misschien wel willen boeken.Ik maak er al totaal geen winst op dit feest als het maar dik lol trappen wordt en goed gek doen.Maar ja dat zal het probleem wel niet zijn ;)


mwhehehe Timmy?:)
Akira
Ja ja het kan jullie waarschijnlijk weinig schelen maar het feest was echt een TOPPER. 225 man en natuurlijk ontzettend veel drank er door heen gejaagd geweldig :D:D ik zal snel de foto's online zetten op de geileapensite!!!!
Optimus
225 man?:) Das veel man, hoe groot was die schuur?:p
Akira
ja was een vleesbedrijf dus groot zat !!

maar de eerste 60 foto's kan je op deze link zien
KLIK HIER
New Wave
quote:
Originally posted by Akira
ja was een vleesbedrijf dus groot zat !!

maar de eerste 60 foto's kan je op deze link zien
KLIK HIER


Waren er nog leden van de family L aanwezig :D?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement