|
Hoe heet dat nummer onder Door het Lint?
|
View this Thread in Original format
| michiel |
even een snel vraagje: ik wil even weten hoe dat nummertje heet dat onder door het lint zit. die wil ik namelijk hebben, heb ik goeie herinneringen aan.
thx
later |
|
|
| eieregooie |
| Sorry, geen idee... kijk die meuk niet... |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by michiel
even een snel vraagje: ik wil even weten hoe dat nummertje heet dat onder door het lint zit. die wil ik namelijk hebben, heb ik goeie herinneringen aan.
thx
later |
WHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MOTHERF*CKING BIO!!! HAHAHAHA |
|
|
| Cosmic Guy |
Met zo'n avatar krijg je zeker geen antwoord :D
Maare, ik weet t ook niet, kijk t niet. |
|
|
| DJ_Siesta |
ik kijk alleen sesamstraat, misschien dat je dat gezien hebt, daar hebben ze sharpside - space cruisin, die geile plaat weetjewel
CIAO!:D |
|
|
| tijs08 |
NOU jongens!!
plaag die jongen niet zo! :mad:
Hij komt hier met een totaal normale vraag en dan moeten jullie weer van die achterlijke replies gaan lopen geven.. pfff grow up man!
Ik zou het niet weten Michiel, ik denk dat het een Barthezz (infected?) nummer is als ik zo dat deuntje even terug probeer te halen, maar pin me er niet op vast!
Suc6
:thepirate |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by tijs08
NOU jongens!!
plaag die jongen niet zo! :mad:
Hij komt hier met een totaal normale vraag en dan moeten jullie weer van die achterlijke replies gaan lopen geven.. pfff grow up man!
|
Deze gast moet gewoon volledig gek gemaakt worden, is meer dan terecht! :whip: :whip:
Vindt hij zelf ook terecht! :stongue: |
|
|
| michiel |
hahahaas rudy just tryin to get a rise out of you.
wat een volledig terechte dubbele whiwo wordt dat vanavond
dag |
|
|
| Rudy |
| Ik zeg zelfs meerdere dubbele whiwo's |
|
|
| TranceZoner |
Heyzz
Als je het hebt over de normale 'door 't lint', dat wil zeggen toen ik keek, was dat altijd op ameland en dat soort dingen dat ze dan bierkratten stapelen enzo, dan heb ik wel t antwoord voor je, tenminste als je dat liedje bedoelt die ook op het einde te horen is.
Het iz een oude track, maar hij iz wel vet:
Markos - Temptation |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Heyzz
Als je het hebt over de normale 'door 't lint', dat wil zeggen toen ik keek, was dat altijd op ameland en dat soort dingen dat ze dan bierkratten stapelen enzo, dan heb ik wel t antwoord voor je, tenminste als je dat liedje bedoelt die ook op het einde te horen is.
Het iz een oude track, maar hij iz wel vet:
Markos - Temptation |
He, anderz zet je de z overal neer, ztoer...
Laterz |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
He, anderz zet je de z overal neer, ztoer...
Laterz |
Je kan ook overdrijven :rolleyes: |
|
|
|
|