return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Hoe heet dat nummer onder Door het Lint?
View this Thread in Original format
michiel
even een snel vraagje: ik wil even weten hoe dat nummertje heet dat onder door het lint zit. die wil ik namelijk hebben, heb ik goeie herinneringen aan.

thx

later
eieregooie
Sorry, geen idee... kijk die meuk niet...
Rudy
quote:
Originally posted by michiel
even een snel vraagje: ik wil even weten hoe dat nummertje heet dat onder door het lint zit. die wil ik namelijk hebben, heb ik goeie herinneringen aan.

thx

later


WHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MOTHERF*CKING BIO!!! HAHAHAHA
Cosmic Guy
Met zo'n avatar krijg je zeker geen antwoord :D




Maare, ik weet t ook niet, kijk t niet.
DJ_Siesta
ik kijk alleen sesamstraat, misschien dat je dat gezien hebt, daar hebben ze sharpside - space cruisin, die geile plaat weetjewel


CIAO!:D
tijs08
NOU jongens!!

plaag die jongen niet zo! :mad:

Hij komt hier met een totaal normale vraag en dan moeten jullie weer van die achterlijke replies gaan lopen geven.. pfff grow up man!

Ik zou het niet weten Michiel, ik denk dat het een Barthezz (infected?) nummer is als ik zo dat deuntje even terug probeer te halen, maar pin me er niet op vast!

Suc6

:thepirate
Rudy
quote:
Originally posted by tijs08
NOU jongens!!

plaag die jongen niet zo! :mad:

Hij komt hier met een totaal normale vraag en dan moeten jullie weer van die achterlijke replies gaan lopen geven.. pfff grow up man!



Deze gast moet gewoon volledig gek gemaakt worden, is meer dan terecht! :whip: :whip:


Vindt hij zelf ook terecht! :stongue:
michiel
hahahaas rudy just tryin to get a rise out of you.
wat een volledig terechte dubbele whiwo wordt dat vanavond

dag
Rudy
Ik zeg zelfs meerdere dubbele whiwo's
TranceZoner
Heyzz

Als je het hebt over de normale 'door 't lint', dat wil zeggen toen ik keek, was dat altijd op ameland en dat soort dingen dat ze dan bierkratten stapelen enzo, dan heb ik wel t antwoord voor je, tenminste als je dat liedje bedoelt die ook op het einde te horen is.
Het iz een oude track, maar hij iz wel vet:

Markos - Temptation

Cosmic Guy
quote:
Originally posted by TranceZoner
Heyzz

Als je het hebt over de normale 'door 't lint', dat wil zeggen toen ik keek, was dat altijd op ameland en dat soort dingen dat ze dan bierkratten stapelen enzo, dan heb ik wel t antwoord voor je, tenminste als je dat liedje bedoelt die ook op het einde te horen is.
Het iz een oude track, maar hij iz wel vet:

Markos - Temptation


He, anderz zet je de z overal neer, ztoer...

Laterz
Three 'O Three
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
He, anderz zet je de z overal neer, ztoer...

Laterz


Je kan ook overdrijven :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement