return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Gefeliciteerd Alex + Maxi
View this Thread in Original format
jploveparade
Maxima gaat een kleintje pils tappen :cool:

Prinselijk paar, veel geluk in de komende maanden :)

De baby komt als alles goed gaat in januari :happy2:
Cosmic Guy
Mooie maand.

Wimlex, gefeliciteerd.
Duke2003
januari is wel koud :D hoe zouden ze m noemen? dat heeft toch iets met de grootouders te maken?
Raymond
Er zou een verbod op moeten komen om je met zo'n kop voort te mogen planten......
Hopelijk zijn de uiterlijke genen van mam max :D
jploveparade
Jongen: Hein-Ken van Orange-Bitburger

Meisje: Corona Stella Artois van Orange-Clausthaler
Duke2003
wat is er mis met alex :(












:p
Ding Chavez
Volgens mij is er vroeger weleens een onderzoek geweest daarover, toen ze zich afvroegen wat voor kind er uit een relatie van marilyn monroe en einstein zou komen. Daar kwam geloof ik uit dat de intelligentie van de vrouw wordt overgedragen en het uiterlijk van de man. Helaas dus :D

Maar toch goed nieuws, in Januari weer een nationale feestdag erbij :p
eieregooie
quote:
Originally posted by Duke2003
wat is er mis met alex :(

Die lijkt op jou :p
Ding Chavez
quote:
Originally posted by FunkySimon
:conf:

verjaardag van maxima en alex is toch ook geen nationale feestdag?


welkom in de wondere wereld van de smileys :x
DJ_Siesta
like ze dit lezen, en het boeit me geen ene malle moer of dr een baby komt.

dat hele koninklijke huis moeten ze afschaffen man, wat voor waarde heeft dat nou?????


btw elke dag word dr wel een zwanger....

jploveparade
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
like ze dit lezen, en het boeit me geen ene malle moer of dr een baby komt.

dat hele koninklijke huis moeten ze afschaffen man, wat voor waarde heeft dat nou?????


btw elke dag word dr wel een zwanger....


Zonder koninklijk huis zijn we maar een stom landje zonder traditie met een domme president

Wil je net als die Fransen worden? :whip:
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by jploveparade
Zonder koninklijk huis zijn we maar een stom landje zonder traditie met een domme president

Wil je net als die Fransen worden? :whip:


we zijn sowieso al een stom land, kom op man. dan maar net zoals de fransen, domme koninklijk huis, domme poppenkast. getver.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement