return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 
אנשייייייייייייים מה מצצצצצב ?? חזרתיייי (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
עוד נציג של רמת גן חוזר הביתה :)
luckystrike
ברוך שובך ...

בלה בלה בלה ...
YuVaL
quote:
Originally posted by luckystrike
ברוך שובך ...

בלה בלה בלה ...


Yah... what he said... ;);)
Rising
ברוך השב אחי..
NaOren
אלוןןןןןן

ממצב יא שרוטטט

סוף סוף חזרת...

ת'בא לעובד?

;)
DjChook
חחחחחחחחחחח הרגת אותי עם החתימה שלך
MASTERsplinter
אחי?!
מה המצב?
שנים שלא ראיתי אותך
מה המצב?
מה עם אבא שלך הסתדר לו הכל בסוף?
AnthemFreak
quote:
Originally posted by DjChook
עוד נציג של רמת גן חוזר הביתה :)

חן פרוש.. אתה יודע שגבעתיים היא האימפריה הכי גדולה פה..:)
nimrod levi
quote:
Originally posted by AnthemFreak
חן פרוש.. אתה יודע שגבעתיים היא האימפריה הכי גדולה פה..:)


אללה!
ראסמי אנחנו אימפריה
DjChook
ת'אמת אני מכיר בכך שרעננה שולטים

ובכך שרמת גן ... זה בתכלס אני

אבל אני מספיק גדול ! :)

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
ת'אמת אני מכיר בכך שרעננה שולטים


זה מה שנכון אז באמת חלאס עם הויכוח הזה...
נגיד לו כולנו ברוך השב ונסגור עניין...
divx-master2
תודה אנשים ... כיף לחזור הביתה..חח


ודרךך אגב.. אין כמו רמת גן ...1

חחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement