|
אנשייייייייייייים מה מצצצצצב ?? חזרתיייי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| עוד נציג של רמת גן חוזר הביתה :) |
|
|
| luckystrike |
ברוך שובך ...
בלה בלה בלה ... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ברוך שובך ...
בלה בלה בלה ... |
Yah... what he said... ;);) |
|
|
| NaOren |
אלוןןןןןן
ממצב יא שרוטטט
סוף סוף חזרת...
ת'בא לעובד?
;) |
|
|
| DjChook |
| חחחחחחחחחחח הרגת אותי עם החתימה שלך |
|
|
| MASTERsplinter |
אחי?!
מה המצב?
שנים שלא ראיתי אותך
מה המצב?
מה עם אבא שלך הסתדר לו הכל בסוף? |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by DjChook
עוד נציג של רמת גן חוזר הביתה :) |
חן פרוש.. אתה יודע שגבעתיים היא האימפריה הכי גדולה פה..:) |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
חן פרוש.. אתה יודע שגבעתיים היא האימפריה הכי גדולה פה..:) |
אללה!
ראסמי אנחנו אימפריה |
|
|
| DjChook |
ת'אמת אני מכיר בכך שרעננה שולטים
ובכך שרמת גן ... זה בתכלס אני
אבל אני מספיק גדול ! :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
ת'אמת אני מכיר בכך שרעננה שולטים
|
זה מה שנכון אז באמת חלאס עם הויכוח הזה...
נגיד לו כולנו ברוך השב ונסגור עניין... |
|
|
| divx-master2 |
תודה אנשים ... כיף לחזור הביתה..חח
ודרךך אגב.. אין כמו רמת גן ...1
חחח |
|
|
|
|