return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
allergiker
View this Thread in Original format
Dioxys
oj oj oj :(

nu har jag sommarens första stora allergi-besvär ikväll.. hösnuva så det står härliga till!!:wtf: :whip:

jag nyser MINST 5ggr på raken!!! och får snyta mig varannan sekund :( bara rinner som floder!

som tur var känner jag inte av min gräs-allergi i ögonen lika mycket längre.. har varit med om en gång på gotland när jag var liten när jag åkte bil hem från kneipbyn..

sitter där i baksätet med min syster och min kusin.. lika livat som vilken småbarns familj som helst :) börjar klia i mitt öga och säger det till mamma och pappa... de som vanligt bryr sig inte speciellt mycket och säger att vi är hemma snart så det blir säkert bättre då..

efter 10minuter senare så börjar jag säga till mamam igen då att det kliar som aldrig förr! ..honvänder sig bakåt och är nära på att svimma! mitt öga är som en tennisboll (tänk då en tennisboll till öga på en liten 5åring) :(


jaja, har ni några allergier? :(
mjz
usch då, men var glad att du inte är trance-allergiker, då skulle du kanske va tvungen att lyssna på hiphop, eller country... ;)

och nej, jag har iaf inga allergier jag vet om, brukar känna mig smått allergisk mot solljus vissa söndagsmornar men det kan nog bero på annat...
Kongo_kim
pollen, vissa nötsorter och äpplen och andra liknande frukter
SteveTranz4ever
Tycker lite synd om alla som har jobbiga allergier... Själv har jag turen att inte ha några... ja förutom extremt dålig musik, bitches och andra otrevligheter...

Åk ut på sjön e mitt recept :) Då blir de bättre, så de e bara till å köpa en husbåt :)
Nyx
jag har allergi mot katt, hund & gråbo (gräs)..men förhoppningsvis inte så länge till..
går nämligen på en skum elektronbehandling, som kostar sjukt mycket pengar, som
ska bota min allergi helt och hållet!
ShyTrance
jag e pollenallergisk :(
dj_hysterix
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Själv har jag turen att inte ha några... ja förutom extremt dålig musik, bitches och andra otrevligheter...

¨

OMG! DU HAR LIKADANA ALLERGIER SOM JAG ! :eyes:
reveal
quote:
Originally posted by Nyx
går nämligen på en skum elektronbehandling, som kostar sjukt mycket pengar, som ska bota min allergi helt och hållet!


hur funkar det?



jag har själv inga allergier (som jag vet om iaf)
Nyx
håller två metallkulor som är kopplad till en maskin som skickar frekvenser till kroppen som
i sin tur ska bota min allergi..går dit en gång i månaden..tar en halvtimme per gång..
har lagt ner mer än 3000:- än så länge :rolleyes:
reveal
hur skulle det kunna bota en allergi :conf:

Nyx
quote:
Originally posted by reveal
hur skulle det kunna bota en allergi :conf:


med rätt frekvenser i kroppen så försvinner allergin typ..haha, så säger de där iaf..de har med en marginal på över 90% botat många olika sorters allergier! :happy2:
reveal
quote:
Originally posted by Nyx
med rätt frekvenser i kroppen så försvinner allergin typ..haha, så säger de där iaf..de har med en marginal på över 90% botat många olika sorters allergier! :happy2:


låter ju vetenskapligt värre :p
hade varit intressant att veta HUR det verkligen går till...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement