|
allergiker
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
oj oj oj :(
nu har jag sommarens första stora allergi-besvär ikväll.. hösnuva så det står härliga till!!:wtf: :whip:
jag nyser MINST 5ggr på raken!!! och får snyta mig varannan sekund :( bara rinner som floder!
som tur var känner jag inte av min gräs-allergi i ögonen lika mycket längre.. har varit med om en gång på gotland när jag var liten när jag åkte bil hem från kneipbyn..
sitter där i baksätet med min syster och min kusin.. lika livat som vilken småbarns familj som helst :) börjar klia i mitt öga och säger det till mamma och pappa... de som vanligt bryr sig inte speciellt mycket och säger att vi är hemma snart så det blir säkert bättre då..
efter 10minuter senare så börjar jag säga till mamam igen då att det kliar som aldrig förr! ..honvänder sig bakåt och är nära på att svimma! mitt öga är som en tennisboll (tänk då en tennisboll till öga på en liten 5åring) :(
jaja, har ni några allergier? :( |
|
|
| mjz |
usch då, men var glad att du inte är trance-allergiker, då skulle du kanske va tvungen att lyssna på hiphop, eller country... ;)
och nej, jag har iaf inga allergier jag vet om, brukar känna mig smått allergisk mot solljus vissa söndagsmornar men det kan nog bero på annat... |
|
|
| Kongo_kim |
| pollen, vissa nötsorter och äpplen och andra liknande frukter |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tycker lite synd om alla som har jobbiga allergier... Själv har jag turen att inte ha några... ja förutom extremt dålig musik, bitches och andra otrevligheter...
Åk ut på sjön e mitt recept :) Då blir de bättre, så de e bara till å köpa en husbåt :) |
|
|
| Nyx |
jag har allergi mot katt, hund & gråbo (gräs)..men förhoppningsvis inte så länge till..
går nämligen på en skum elektronbehandling, som kostar sjukt mycket pengar, som
ska bota min allergi helt och hållet! |
|
|
| ShyTrance |
| jag e pollenallergisk :( |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Själv har jag turen att inte ha några... ja förutom extremt dålig musik, bitches och andra otrevligheter...
|
¨
OMG! DU HAR LIKADANA ALLERGIER SOM JAG ! :eyes: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Nyx
går nämligen på en skum elektronbehandling, som kostar sjukt mycket pengar, som ska bota min allergi helt och hållet! |
hur funkar det?
jag har själv inga allergier (som jag vet om iaf) |
|
|
| Nyx |
håller två metallkulor som är kopplad till en maskin som skickar frekvenser till kroppen som
i sin tur ska bota min allergi..går dit en gång i månaden..tar en halvtimme per gång..
har lagt ner mer än 3000:- än så länge :rolleyes: |
|
|
| reveal |
| hur skulle det kunna bota en allergi :conf: |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by reveal
hur skulle det kunna bota en allergi :conf: |
med rätt frekvenser i kroppen så försvinner allergin typ..haha, så säger de där iaf..de har med en marginal på över 90% botat många olika sorters allergier! :happy2: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Nyx
med rätt frekvenser i kroppen så försvinner allergin typ..haha, så säger de där iaf..de har med en marginal på över 90% botat många olika sorters allergier! :happy2: |
låter ju vetenskapligt värre :p
hade varit intressant att veta HUR det verkligen går till... |
|
|
|
|