return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Cm4
View this Thread in Original format
Kongo_kim
någon här som lirar detta underbara spel.
själv är jag helt såld på det och är så beroende av det.

moddar även på en CM site
www.thedugout.net
Aendy
Har inte tid... går för mycket tid till att utplåna hela Miamis befolkning genom vårdslös bilkörning i Vice City.
SteveTranz4ever
Vad är det för ett spel Herr Kongo ? :toocool:
Aendy
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad är det för ett spel Herr Kongo ? :toocool:


Championship Manager 4. Rikigt stort och gryma fotbollmanagerspel.
King of Clubs
Championship Manager-serien är de mest beroendekallande spel jag nånsin spelat..
Kongo_kim
Säkrade nyss tredje raka guldet med Chelsea:)
Nu väntar Bayern Munchen i Champions League finalen.
Dock tyvärr utan min målis Cudicini som är skadad :( men min back-up Per Fahlman hoppar in :)
och Kim Källström är avstängd :(

jag uppdaterar efter matchen
Kongo_kim
4-2 seger!!!
började helt katastrofalt.
0-1 Babayaro självmål efter 5 min:mad:
0-2 Ze Roberto efter 11 min. Det mest osportligaste mål jag sett han gör mål när min målvakt ligger skadad :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :whip:
1-2 Gudjohnsen frispark efter 22 min
2-2 Carlton Cole nickar in en hörna 27 min
3-2 Cees Keizer straffspark 64 min
4-2 Alexander Farnerud med en enkel avslutning i 84 min

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!:gsmile: :gsmile: :gsmile:
Aendy
quote:
Originally posted by Kongo_kim
men min back-up Per Fahlman hoppar in :)


Allvarligt... var köpte du Fahlman från? Sundsvall (Alnö) eller Coventry?
dbl
herregud.. sämsta jävla spelet någonsin.... nja... CS e la snäppet värre kanske ;)
pussel
CM4 var en besvikelse, jag vet inte, men när ett sådant spel tar 5 år att ladda på en AMD 1333, tja, eh...
de tidigare spelen i serien är bättre tycker jag

Kongo_kim
quote:
Originally posted by Aendy
Allvarligt... var köpte du Fahlman från? Sundsvall (Alnö) eller Coventry?


free transfer faktiskt i början av spelet.
Han e lite upp och ner. i min äger han. fett med 18+ stats fast hos min kusin suger han fett säger han. han e promising goalkeeper hos mig.
Kongo_kim
Pungade nyss upp 210 mille för Jermaine Jenas och Frank Lampard och Tomas Gravesen i utbyte.

Jävla Geordie-svin:whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement