|
Cm4
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
någon här som lirar detta underbara spel.
själv är jag helt såld på det och är så beroende av det.
moddar även på en CM site
www.thedugout.net |
|
|
| Aendy |
| Har inte tid... går för mycket tid till att utplåna hela Miamis befolkning genom vårdslös bilkörning i Vice City. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Vad är det för ett spel Herr Kongo ? :toocool: |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vad är det för ett spel Herr Kongo ? :toocool: |
Championship Manager 4. Rikigt stort och gryma fotbollmanagerspel. |
|
|
| King of Clubs |
| Championship Manager-serien är de mest beroendekallande spel jag nånsin spelat.. |
|
|
| Kongo_kim |
Säkrade nyss tredje raka guldet med Chelsea:)
Nu väntar Bayern Munchen i Champions League finalen.
Dock tyvärr utan min målis Cudicini som är skadad :( men min back-up Per Fahlman hoppar in :)
och Kim Källström är avstängd :(
jag uppdaterar efter matchen |
|
|
| Kongo_kim |
4-2 seger!!!
började helt katastrofalt.
0-1 Babayaro självmål efter 5 min:mad:
0-2 Ze Roberto efter 11 min. Det mest osportligaste mål jag sett han gör mål när min målvakt ligger skadad :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :whip:
1-2 Gudjohnsen frispark efter 22 min
2-2 Carlton Cole nickar in en hörna 27 min
3-2 Cees Keizer straffspark 64 min
4-2 Alexander Farnerud med en enkel avslutning i 84 min
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!:gsmile: :gsmile: :gsmile: |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
men min back-up Per Fahlman hoppar in :)
|
Allvarligt... var köpte du Fahlman från? Sundsvall (Alnö) eller Coventry? |
|
|
| dbl |
| herregud.. sämsta jävla spelet någonsin.... nja... CS e la snäppet värre kanske ;) |
|
|
| pussel |
CM4 var en besvikelse, jag vet inte, men när ett sådant spel tar 5 år att ladda på en AMD 1333, tja, eh...
de tidigare spelen i serien är bättre tycker jag |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Aendy
Allvarligt... var köpte du Fahlman från? Sundsvall (Alnö) eller Coventry? |
free transfer faktiskt i början av spelet.
Han e lite upp och ner. i min äger han. fett med 18+ stats fast hos min kusin suger han fett säger han. han e promising goalkeeper hos mig. |
|
|
| Kongo_kim |
Pungade nyss upp 210 mille för Jermaine Jenas och Frank Lampard och Tomas Gravesen i utbyte.
Jävla Geordie-svin:whip: |
|
|
|
|