return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
haha..kewle mop... (pg. 2)
View this Thread in Original format
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Robvef
Oeps, had ik nog niet gezien. :confused:
Het zij je vergeven...Gefeliciteerd met je half-1000 trouwens :)
Robvef
Thanx
Miss Proximus
haha..het gaat zo snel opeens..zit ik alweer op +800!
Mysteric
Wat is er aan de hand als een vrouw de hele tijd naast de wc plast???
Dan heeft ze last van een hazelip... :)
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Mysteric
Wat is er aan de hand als een vrouw de hele tijd naast de wc plast???
Dan heeft ze last van een hazelip... :)


hm...hehe...:)
Dj Lex
quote:
Originally posted by -=WVG=-


hm...hehe...:)


hehe
*Lacht met mate*
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Dj Lex


hehe
*Lacht met mate*


ya got it ! :D
Dwingo
Check deze:

Een gozer komt bij zijn huisarts en zegt: dokter, ik wil niet meer leven. Mijn hele bestaan is een puinhoop en ik ben het moe. De dokter schrikt en vraagt wat er dan wel niet aan de hand is. Moet u luisteren, zegt de gast: ik heb een IQ van 180 en ik ben zo ontzettend slim, dat mijn collega's en mijn ouders en mijn vrienden met niet begrijpen. Ik voel me alsof ik helemaal alleen sta. Iedereen doet wel zijn best, maar er is niemand waarmee ik echt kan praten. Ik voel me zo ontzettend eenzaam. Maar meneer, zegt de dokter, misschien weet ik iemand die u kan helpen. Een vriend van me is specialist en weet vast raad. De dokter belt dus naar de specialist om een afspraak voor zijn patient te maken. De dinsdag daarop kan de man bij de specialist terecht en legt zijn probleem uit. Maar natuurlijk kan ik u helpen, verteld de specialist. Zegt u het maar, heeft u liever een iq van 110? Nou, zegt de man, dat is nog vrij standaard. Liefst heb ik een zo laag mogelijk Iq, zodat ik zeker weet dat ik niet hoef door te maken wat ik voorheen heb moeten doormaken. Dat kan zegt de specialist. Zegt u het maar... een IQ van 80, of 60 misschien? Doet u mij maar een IQ van 60 dan. Dat is goed, aldus de specialist. Daar zit echter wel een klein nadeeltja aan.
Om de 4 weken ben je dan namelijk ongesteld.
Blik
haha lol, dies goed:D
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Blik
haha lol, dies goed:D


Ja dies goed (ookal was ie te verw8e)

Vind je em ook zo goed miss p :p

Dj Lex
haha die is goed, maar helemaal waar. haha
-=WVG=-
haha, latn we dit forum dan maar omdopen tot "OFFICIAL kewle moppen thread" ofzo...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement