|
liedje van reclame Mysteryland?????
|
View this Thread in Original format
| Blik |
ik zou graag het liedje willen weten dat word gedraaid op de (nieuwe) reclame van Mysteryland, dat is een relax nummertje.....
alvast bedankt |
|
|
| -=WVG=- |
| dat vroeg ik me dus ook af..."NE1 ?" |
|
|
| tango |
Volgens mij is dat ATB - Let you go. Of vergis ik me nu in de reclame?
grtz,
TNG |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by tango
Volgens mij is dat ATB - Let you go. Of vergis ik me nu in de reclame?
grtz,
TNG |
denk het niet, of het moet een andere zijn dan de Wippenberg of de Airplay mix |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by tango
Volgens mij is dat ATB - Let you go. Of vergis ik me nu in de reclame?
grtz,
TNG |
"ATB - Let U go" zou ik wel herkennen denk ik...Tja of niet... |
|
|
| Rudy |
Het is de tune van ATB - Let U GO (ATB Remix)!
Download die maar!
Maar er zijn verschillende reclames, maar dit is er 1 van! |
|
|
| tango |
Toch goed 
grtz,
TNG |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by tango
Toch goed 
grtz,
TNG |
Huh, wat is dit? --> <<--
Is dat de "Bert"(sesamstraat) onder de smilies...?? :p |
|
|
| Blik |
| ok ,als je dat 100% zeker weet, dan ga ik ff op zoek |
|
|
| Rudy |
100 % zeker
Je kan ook de club mix downloaden |
|
|
| Rudy |
Hier een sample
Check m maar ff! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Rudy
Hier een sample
Check m maar ff! |
jaja, dat is hem volgens mij, echt relaxed nummertje hoor |
|
|
|
|