|
Open Dagen Vliegbasis Twenthe 2003 20/21 Juni
|
View this Thread in Original format
| Switch |
Vrijdag 20 en zaterdag 21 juni wordt er een open dag gehouden op vliegbasis twenthe.
hierbij zullen de volgende demo teams aanwezig zijn:
Red Arrows
Royal Jordanian Falcons

Orlik

Patrulla Aguila

Patrouille de Suisse

Frecce Tricolori

Patrouille de France

Apache

F-16

Pilatus PC-7

Ook zullen er ongeveer 80 vliegtuigen op een static display worden tentoongesteld. Hierbij moet je denken aan een A-10 Warthog, F-18 Hornet, F-15 Eagle, C-130 Hercules, C-17 Globemaster, Chinook, Cougar, F-4 Phantom, Saab Draken, Saab Grippen, Harrier, Alphajet, Mirage F-1, Mirage 2000, en een Mig-29 Fulcrum.
Ook staat er een grote tent waar demonstraties worden gegeven over de F-16. zo zal er een intrektest van het landingsgestel worden uitgevoerd, en een flightcontrol test. (mijn F-16:))
vandaag en gisteren zijn de meeste vliegtuigen al binnengekomen, dus ik heb een beetje rondgekeken en ze zijn me toch vet!! sommige demo teams haalden al wat stunts uit om te oefenen en dat zag er superstrak uit!
dus komt allen! en kijk je ogen uit....





Hier is een link naar de officiele website van de Koninklijke Luchtmacht |
|
|
| Switch |
tja dis toch wel net iets anders ;)
jumbojet's kunnen niet echt een looping :D:o |
|
|
| magrec |
Ah dat is wel leuk :)
Iig interessanter dan vliegtuigjes die hier vanaf vliegveld teuge overvliegen :D |
|
|
| DJ_Massive |
vette bakken switsje
jump zelf ff in zo'n bak.. joyriden :P |
|
|
| Smirnoff |
Ik heb een eigen vliegtuigje:

;) |
|
|
| Teal'k |
| echt VEEEEEEEEEET switch!!! ik wil wel dat ik zou kunnen komen (ik zou gaan ondanks het zo ver weg is) maar ik moet presentatie doen morgen :(:(:( en zaterdag moet ik werken.. echt jammer.. dat soort 'open dagen' zijn echt super! |
|
|
| basd |
| Ik word strontziek van de kloteherrie die die dingen maken, kan niet eens meer mijn eigen radio horen... |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by basd
Ik word strontziek van de kloteherrie die die dingen maken, kan niet eens meer mijn eigen radio horen... |
watje :D
dat lawaai is vet!!! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Switch
watje :D
dat lawaai is vet!!! |
Jij hebt makkelijk praten...
Jij hoeft het niet de hele dag door te horen. |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by basd
Jij hebt makkelijk praten...
Jij hoeft het niet de hele dag door te horen. |
uhm jawel hoor, ik werk er duh! :rolleyes: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Switch
uhm jawel hoor, ik werk er duh! :rolleyes: |
Okee :)
Maar dan nog vind IK het ontzettend *** |
|
|
|
|