return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Open Dagen Vliegbasis Twenthe 2003 20/21 Juni
View this Thread in Original format
Switch
Vrijdag 20 en zaterdag 21 juni wordt er een open dag gehouden op vliegbasis twenthe.
hierbij zullen de volgende demo teams aanwezig zijn:


    Red Arrows


    Royal Jordanian Falcons


    Orlik


    Patrulla Aguila


    Patrouille de Suisse


    Frecce Tricolori


    Patrouille de France


    Apache


    F-16


    Pilatus PC-7




Ook zullen er ongeveer 80 vliegtuigen op een static display worden tentoongesteld. Hierbij moet je denken aan een A-10 Warthog, F-18 Hornet, F-15 Eagle, C-130 Hercules, C-17 Globemaster, Chinook, Cougar, F-4 Phantom, Saab Draken, Saab Grippen, Harrier, Alphajet, Mirage F-1, Mirage 2000, en een Mig-29 Fulcrum.
Ook staat er een grote tent waar demonstraties worden gegeven over de F-16. zo zal er een intrektest van het landingsgestel worden uitgevoerd, en een flightcontrol test. (mijn F-16:))
vandaag en gisteren zijn de meeste vliegtuigen al binnengekomen, dus ik heb een beetje rondgekeken en ze zijn me toch vet!! sommige demo teams haalden al wat stunts uit om te oefenen en dat zag er superstrak uit!

dus komt allen! en kijk je ogen uit....







Hier is een link naar de officiele website van de Koninklijke Luchtmacht
Switch
tja dis toch wel net iets anders ;)
jumbojet's kunnen niet echt een looping :D:o
magrec
Ah dat is wel leuk :)
Iig interessanter dan vliegtuigjes die hier vanaf vliegveld teuge overvliegen :D
DJ_Massive
vette bakken switsje


jump zelf ff in zo'n bak.. joyriden :P
Smirnoff
Ik heb een eigen vliegtuigje:



;)
Teal'k
echt VEEEEEEEEEET switch!!! ik wil wel dat ik zou kunnen komen (ik zou gaan ondanks het zo ver weg is) maar ik moet presentatie doen morgen :(:(:( en zaterdag moet ik werken.. echt jammer.. dat soort 'open dagen' zijn echt super!
basd
Ik word strontziek van de kloteherrie die die dingen maken, kan niet eens meer mijn eigen radio horen...
Switch
quote:
Originally posted by basd
Ik word strontziek van de kloteherrie die die dingen maken, kan niet eens meer mijn eigen radio horen...


watje :D
dat lawaai is vet!!!
basd
quote:
Originally posted by Switch
watje :D
dat lawaai is vet!!!

Jij hebt makkelijk praten...

Jij hoeft het niet de hele dag door te horen.
Switch
quote:
Originally posted by basd
Jij hebt makkelijk praten...

Jij hoeft het niet de hele dag door te horen.


uhm jawel hoor, ik werk er duh! :rolleyes:

basd
quote:
Originally posted by Switch
uhm jawel hoor, ik werk er duh! :rolleyes:

Okee :)

Maar dan nog vind IK het ontzettend ***
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement