return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Midsommar
View this Thread in Original format
Aendy
Då alla mina vänner(?) flytt stan har jag absolut inget att göra på midsommar. Därför letar jag alternativa sysselsättningar och upptäckte att Andreas från Rotor (en av mina favoriter) ska spela i Gävle på midsommarafton. Tror starkt på att dra mig ditåt. Någon TA som har samma dilemma som jag? Har fyra platser över i bilen...
Dj_ExOn
Jag firar med familjen.. dricka öl, käka food och spela kub. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement