|
Midsommar
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| Då alla mina vänner(?) flytt stan har jag absolut inget att göra på midsommar. Därför letar jag alternativa sysselsättningar och upptäckte att Andreas från Rotor (en av mina favoriter) ska spela i Gävle på midsommarafton. Tror starkt på att dra mig ditåt. Någon TA som har samma dilemma som jag? Har fyra platser över i bilen... |
|
|
| Dj_ExOn |
| Jag firar med familjen.. dricka öl, käka food och spela kub. :) |
|
|
|
|