|
Armin van Buuren -UPDATED- (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| TranceGiant |
"nir'a katan"
HAHAHHA god this is so ridiculous. A pack of elitist idiotic morons with no tolerance. A real club should let all fans in, regardless of age, sex or looks. Very pathetic what's happening in israel with those restrictions :rolleyes: |
|
|
| clubsolutely |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
"nir'a katan"
HAHAHHA god this is so ridiculous. A pack of elitist idiotic morons with no tolerance. A real club should let all fans in, regardless of age, sex or looks. Very pathetic what's happening in israel with those restrictions :rolleyes: |
אני חושב שזה ממש מוצדק...
הנוער של היום לא יודע להתנהג בשיט ! :whip: |
|
|
| Blacky |
IT WAS SO SO SO SO GREAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Armin is the man ppl!
He even signed on my avb-bb t-shirt :)
goosh, how come we didn't meet? :) |
|
|
| skelz |
בלאקיי!!!
גררר :)
מצאתי כמה תמונות של ארמין :)
Clubtime:


Layla:









eXit:


 |
|
|
| Viber |
| ???יש ריפ לסט שלו כבר |
|
|
| skelz |
הממ
ריפ לסט
לא נראה לי שיהיה
כי זה לא שודר באף מקום
:( |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by skelz
הממ
ריפ לסט
לא נראה לי שיהיה
כי זה לא שודר באף מקום
:( |
לך תדע אולי בי יו הקליטו את זה והם ישדרו את זה עוד כמה ימים כמו שהם עשו עם הסט שלו מאילת |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Viber
לך תדע אולי בי יו הקליטו את זה והם ישדרו את זה עוד כמה ימים כמו שהם עשו עם הסט שלו מאילת |
אמן כן יהי רצון :)
חבר שלי סיפר לי שהוא עלה מ 2:20 עד 7:30
5 שעות סט...
ליגה!!!
מניאק איך הוא נכנס...
למרות ששילם 140 שקל... הוא אומר שהיה שווה את זה!! |
|
|
| Black-Dragon |
140 שקל???
המחיר הרגיל היה 120
אחרי הנחה היה 100 שקל
איזה מלך הוא!! באסה שלא יכלתי להגיע סיפור מבאס מהתחת |
|
|
| Hell_Copter |
לא אלי...
המחירים האלה היו רק במכירה מוקדמת...
וואי איזה טראקים פצצות הוא ניגן שם!!
חבר שלי הביא לי כל מיני טראקים שהוא ניגן
matti lamanen - flakes
solid globe - north pole
mike - turn off the light
plastic boy - night hawk
solar factor - no return
push - strange world
3 flakes - frozen febuary
binary finary - 2000 ( gouryela remix)
sensation anthem 2003 black remix
seven cities (avb remix)
as the rush comes פעמיים!!
הרמיקס שלו וסוויפינג סטרינגס
plastic boy live another life
וקיצר עוד מלא דברים יפים וטובים :D |
|
|
| H.A. |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא אלי...
המחירים האלה היו רק במכירה מוקדמת...
וואי איזה טראקים פצצות הוא ניגן שם!!
חבר שלי הביא לי כל מיני טראקים שהוא ניגן
matti lamanen - flakes
solid globe - north pole
mike - turn off the light
plastic boy - night hawk
solar factor - no return
push - strange world
3 flakes - frozen febuary
binary finary - 2000 ( gouryela remix)
sensation anthem 2003 black remix
seven cities (avb remix)
as the rush comes פעמיים!!
הרמיקס שלו וסוויפינג סטרינגס
plastic boy live another life
וקיצר עוד מלא דברים יפים וטובים :D |
טעים! :) |
|
|
| djGoosh |
קבלו!!!
 |
|
|
|
|