return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 
נגמרה השנה!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
oDrori
סוף סוף, הסוף.
:)

עוד נשאר לי כימייה אבל מלבד זאת כל המעגלים סגורים.... זה יהיה חופש משעמם :)

י"בניקים, ברכותיייייייי!


פאק אני לא מאמין ששנה הבאה היא השנה האחרונה.... אני כבר מתגעגע
:( :( :( :( :(
Sniper
ואללה השנה באמת עברה מהר בקושי הרגשתי אותה..
דחו לי ת'גיוס ל7 באוגוסט ככה שיש לי קצת יותר מחודש להנות
עובד אני כמעט שנתיים עובד בקולנוע אחלה עבודה לתקופת הלימודים
עכשיו אני מתלבט אם לימצוא עוד עבודה או רק בקולנוע
וזהו

נקווה שהתקופה הזאת תעבור לי והצבא הרבה יותר מהר יעבור אני מקווה
TinkerbeL
אתמול הייתי ב2 מסיבות סיום!
אחת מהן שלי
ככה שהבנתי שזהו זה הסוף
אבל היום ההרגשה הזאת עברה שנזכרתי שיש לי עוד בגרויות.............
-CosmicFire-
פיייייייייייייי
כיתה ח' עברה
יא רב רבק איזה מהר זה נראה עכשיו :}}
יאללה ט''
אבל עד אז
יש לי חודשיים סטלבת כל יום
סממממק
הפסיקו לקבל עובדים השנה בעריה :{{
YuVaL
בעעעע
איזה פאקינג שיט
שנה הבאה י' בעעעעע יש בגרויות
לאאאאאא רוצהההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!
cluBBer
quote:
Originally posted by luckystrike
תנצלו את הזמן חבר'ה :)

הלוואי עכשיו עליי ככה ...
:cool:


גם עליי
הייתי בכיף חוזר לי"ב
KrazyDJs
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
פיייייייייייייי
כיתה ח' עברה
יא רב רבק איזה מהר זה נראה עכשיו :}}
יאללה ט''
אבל עד אז
יש לי חודשיים סטלבת כל יום
סממממק
הפסיקו לקבל עובדים השנה בעריה :{{


מה אתה בכוה על עבודה ?
אני כל כיתה ז' וח' לא למדתי כמעט חשבון בגלל שאני מומטם [ לא מבחינה שכלית..פשוט הייתי מטומטם ]

ועכשיו כל החופש אני צריך להשלים שנתיים...

איזה פאק רציני
Rising
quote:
Originally posted by YuVaL
בעעעע
איזה פאקינג שיט
שנה הבאה י' בעעעעע יש בגרויות
לאאאאאא רוצהההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!


אתה לא עולה ל-יא??
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
אתה לא עולה ל-יא??


יובל שלנו בכיתה ט אורן :)

וואלה בקשר לעבודה...
אני עובד בתור שומר כמו שרובכם יודעים...
בעיקר אני מרביץ עבודות בבלוקבסטר... אבל עכשיו שיהיה חופש והכל אפשר גם דיסקוטקים וכאלה... זורמים
ואולי אני יעבוד איזה שבוע ככה בבנק ככה בשביל כסף מהיר...
ואולי אני יכנס לעבודה גם בקיוסק או משהו...
וגם בעל הקיוסק הזה שאני מכיר שאל אותי אם אני רוצה לאבטח פאב בתל אביב... זה יוצא משהו כמו 50 שקל לשעה או יותר... אבל הזין הוא שזה חמשושים קבועים... אז לא יודע אם זה מתאים לי
Scorchio
בואנה יא חתיכת עלוקות בכיינים
תראה את יובל הקוף מערות הזה
אלק לא רוצה בגרויות תסבול קצת מניאק
מה יש רק אנחנו נקרע תתחת 12 שנים

זובי

בנזונה אני בנובמבר מתגייס לצבא וככל הנראה אני יהיה קרבי למרות שמה זה אין לי זין לזה


ורועי
נוסעים לטראנס אנרג'י!

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
ורועי
נוסעים לטראנס אנרג'י!


מילה!
skelz
ואללה נגמרה השנה..
לסיום השנה הייתי מאחל לתיכון שלי שיקרוס.. ושיקרוס לאפר שלא ישאר ממנו זכר
וכמובן למנהלת שלי.. תתפטרי, את בלתי נסבלת
למערכת החינוך בישראל: אתם עלובים.. רק שתדעו

:D :D :D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement