|
נגמרה השנה!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
סוף סוף, הסוף.
:)
עוד נשאר לי כימייה אבל מלבד זאת כל המעגלים סגורים.... זה יהיה חופש משעמם :)
י"בניקים, ברכותיייייייי!
פאק אני לא מאמין ששנה הבאה היא השנה האחרונה.... אני כבר מתגעגע
:( :( :( :( :( |
|
|
| Sniper |
ואללה השנה באמת עברה מהר בקושי הרגשתי אותה..
דחו לי ת'גיוס ל7 באוגוסט ככה שיש לי קצת יותר מחודש להנות
עובד אני כמעט שנתיים עובד בקולנוע אחלה עבודה לתקופת הלימודים
עכשיו אני מתלבט אם לימצוא עוד עבודה או רק בקולנוע
וזהו
נקווה שהתקופה הזאת תעבור לי והצבא הרבה יותר מהר יעבור אני מקווה |
|
|
| TinkerbeL |
אתמול הייתי ב2 מסיבות סיום!
אחת מהן שלי
ככה שהבנתי שזהו זה הסוף
אבל היום ההרגשה הזאת עברה שנזכרתי שיש לי עוד בגרויות............. |
|
|
| -CosmicFire- |
פיייייייייייייי
כיתה ח' עברה
יא רב רבק איזה מהר זה נראה עכשיו :}}
יאללה ט''
אבל עד אז
יש לי חודשיים סטלבת כל יום
סממממק
הפסיקו לקבל עובדים השנה בעריה :{{ |
|
|
| YuVaL |
בעעעע
איזה פאקינג שיט
שנה הבאה י' בעעעעע יש בגרויות
לאאאאאא רוצהההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!! |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by luckystrike
תנצלו את הזמן חבר'ה :)
הלוואי עכשיו עליי ככה ...
:cool: |
גם עליי
הייתי בכיף חוזר לי"ב |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
פיייייייייייייי
כיתה ח' עברה
יא רב רבק איזה מהר זה נראה עכשיו :}}
יאללה ט''
אבל עד אז
יש לי חודשיים סטלבת כל יום
סממממק
הפסיקו לקבל עובדים השנה בעריה :{{ |
מה אתה בכוה על עבודה ?
אני כל כיתה ז' וח' לא למדתי כמעט חשבון בגלל שאני מומטם [ לא מבחינה שכלית..פשוט הייתי מטומטם ]
ועכשיו כל החופש אני צריך להשלים שנתיים...
איזה פאק רציני |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by YuVaL
בעעעע
איזה פאקינג שיט
שנה הבאה י' בעעעעע יש בגרויות
לאאאאאא רוצהההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!! |
אתה לא עולה ל-יא?? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
אתה לא עולה ל-יא?? |
יובל שלנו בכיתה ט אורן :)
וואלה בקשר לעבודה...
אני עובד בתור שומר כמו שרובכם יודעים...
בעיקר אני מרביץ עבודות בבלוקבסטר... אבל עכשיו שיהיה חופש והכל אפשר גם דיסקוטקים וכאלה... זורמים
ואולי אני יעבוד איזה שבוע ככה בבנק ככה בשביל כסף מהיר...
ואולי אני יכנס לעבודה גם בקיוסק או משהו...
וגם בעל הקיוסק הזה שאני מכיר שאל אותי אם אני רוצה לאבטח פאב בתל אביב... זה יוצא משהו כמו 50 שקל לשעה או יותר... אבל הזין הוא שזה חמשושים קבועים... אז לא יודע אם זה מתאים לי |
|
|
| Scorchio |
בואנה יא חתיכת עלוקות בכיינים
תראה את יובל הקוף מערות הזה
אלק לא רוצה בגרויות תסבול קצת מניאק
מה יש רק אנחנו נקרע תתחת 12 שנים
זובי
בנזונה אני בנובמבר מתגייס לצבא וככל הנראה אני יהיה קרבי למרות שמה זה אין לי זין לזה
ורועי
נוסעים לטראנס אנרג'י! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
ורועי
נוסעים לטראנס אנרג'י! |
מילה! |
|
|
| skelz |
ואללה נגמרה השנה..
לסיום השנה הייתי מאחל לתיכון שלי שיקרוס.. ושיקרוס לאפר שלא ישאר ממנו זכר
וכמובן למנהלת שלי.. תתפטרי, את בלתי נסבלת
למערכת החינוך בישראל: אתם עלובים.. רק שתדעו
:D :D :D :D :D |
|
|
|
|