|
פוגרום (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
אולי אצלכם... משעמם אולי?? ביום כזה מזיינים את המורים ואת כל מי שבגללו אתם סובלים במשך כל השנים האלה בבית ספר...
אחד המאבטחים אכל ביצים כל הגוף... לא ריחמו על הבחור |
על המורים זה כבר לא הכי מכובד והכל...
ושני השומרים אצלנו הם כלים...
בעיקר הייתי חייב לדפוק באח של חבר שלי...
כזה ילד קרציה!!!
אבל לא מצאתי אותו... :rolleyes: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
באוסטרובסקי דפקו וואחד פוגרום בתוך בית ספר... חבל על הזמן
מורן... מישהו שפך קולה או משהו כזה על אבי שושני... איזה צחוקים זה היה בטח!!
:haha:
|
פחחחחחחחחחחחחחחחח !!!!
זזזזזזזזזזיןןןןןןןןןןןן !!!
אלק אני לא מאמין !!! על שושני ? איזה מלך !
שושני הזה כזה יצור ... אתה יודע שהוא היה בשייטת ?
קיצר מה הוא עשה בתגובה ? לבן אדם יש חוט התאפקות יותר קטן מלקלינגטון ... הוא הגיב ?
אני זוכר איך בפולין שושני הטמבל הזה קרא לנו במספרים כדי לחסוך
זמן - אתה מבין טיול לזכר השואה והכל והוא קורא לנו במספרים
כמו מטומטם ... ואז הבנות התלוננו עליו והוא שינה את זה והתחיל
לקרוא לנו באותיות ... אני הייתי 'ט' אם אני זוכר נכון - איזה מפגר
השושני הזה יא אללה ...
אינשאללה יקבל עוד כמה ביצים ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
פחחחחחחחחחחחחחחחח !!!!
זזזזזזזזזזיןןןןןןןןןןןן !!!
אלק אני לא מאמין !!! על שושני ? איזה מלך !
שושני הזה כזה יצור ... אתה יודע שהוא היה בשייטת ?
קיצר מה הוא עשה בתגובה ? לבן אדם יש חוט התאפקות יותר קטן מלקלינגטון ... הוא הגיב ?
|
הבנתי הוא כזה צעק שאף אחד לא יתקרב אליי
ואז אחד צעק לו גם לא הבת שלך?
כי היא הרי לומדת באוסטרובסקי...
אז הוא התעצבן עוד יותר...
אבל לא הגיב :stongue:
בואנה אבל ממש לא האמנתי איזה זונות האלה במוקד...
הם אשכרה באו אלינו שנפגשנו בגן דוד לפני הפוגרום וצילמו אותנו...
ואז אחר כך במשך הפוגרום כל הזמן צילמו אותנו והכל
בני זונות מניאקים!! :whip: |
|
|
| Scorchio |
יו מורן הרגת אותי עם המספרים
חחחח איזה שרוט בנאדם כזה
בקיצור כוס אימא של אבינועם המנהל שלנו שהוא גם המנהל של מטרו
מה שהוא עשה בבית ספר בשבוע האחרון שמעתי שכל יום היו מוקד אז לא היה מצב לעשות פוגרום.
עכשיו יום ראשון יש רונדו שמאיים לגמור על הרונדו שלכם מורן
אנחנו כנראה נתאחד עם מטרו ונתחרב לכיוון גהה וכביש החוף
אם הכל יילך כשורה נשבש את דרכי התנועה בכבישי המרכז לגמרי. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
יו מורן הרגת אותי עם המספרים
חחחח איזה שרוט בנאדם כזה
בקיצור כוס אימא של אבינועם המנהל שלנו שהוא גם המנהל של מטרו
מה שהוא עשה בבית ספר בשבוע האחרון שמעתי שכל יום היו מוקד אז לא היה מצב לעשות פוגרום.
עכשיו יום ראשון יש רונדו שמאיים לגמור על הרונדו שלכם מורן
אנחנו כנראה נתאחד עם מטרו ונתחרב לכיוון גהה וכביש החוף
אם הכל יילך כשורה נשבש את דרכי התנועה בכבישי המרכז לגמרי. |
וואלה לא שמעתי על הרונדו
אבל נברר
אם יש לך עוד פרטים דבר איתי...
ובקשר לאבינועם...
אחרי שעצרו אותנו אז הוא סיפר לנו שכל הלילה הוא הסתובב ושמר על הבתי ספר
עכשיו אנחנו עשינו פגישה באמפי ותכננו את הפוגרום שלנו
ועברנו ליד ויצו וראינו שילדים מהבית ספר שלך תכננו את הפוגרום שלכם
וכל הזמן היה שם מוקד!!
ואצלנו כל הבית ספר היה מואר!!
יענו הם רק חיכו שנבוא...
כל האוכל שהם אספו יתרם לנזקקים... ככה הוא אמר
יענו כל הביצים והקמח שהם החרימו
בכלל... שמעתי אצלכם החרימו סירופ מייפל
חחחחח |
|
|
| Ariels |
...איזה השקעה
לנו בשפירא בחיים אין פוגרום כי כולם עבריינים תשפוך על מישהו קמח ויש דקירות ככה זה, בית ספר טכנולוגי עאלק
?!!? מה זה טכנולוגי ?!!? יענו איך קופצת הסכין באולר הקפיצי |
|
|
| -CosmicFire- |
חח תהיה בריא
איזה אחד טמבל הביא לחבר שלי ביצה בראש בטעות כי הוא לא ראה מיזה
פוצצו אותו מכות גמרו עליו אחר כך הביאו עוד 3ביצים אין לי מושג מאיפה
2בשיער
ואחד בפרצוף
תחנו אותו |
|
|
| KrazyDJs |
אצלנו ביצים וקמח זה כמעט כל יום שישי..
כל פעם שלמישהו יש יומולדת...
ביום שישי של השבוע הזה...
חבל לו על הזמן...
טוב שלא חצי בצפר בא עם ביצים וקמח לעשות ממנו עוגה...
לי היה מזל כי שלי יצא בסוכות...;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
חח תהיה בריא
איזה אחד טמבל הביא לחבר שלי ביצה בראש בטעות כי הוא לא ראה מיזה
פוצצו אותו מכות גמרו עליו אחר כך הביאו עוד 3ביצים אין לי מושג מאיפה
2בשיער
ואחד בפרצוף
תחנו אותו |
זה כל הקטע
לא משנה במי דפקנו... אף אחד לא היה מגיב
בוא נגיד ככה...
היה איזה אחד לא יודע אם הוא ערס... קיצר חבר שלו הסיע אותו על האופניים... ופתאום מישהו דפק בו ביצה על הג'ינס
הוא ירד מהאופניים והתעצבן
ואז ילדה מהשכבה שלי עם רובה מים ענקי באה אליו והתחילה לרסס אותו לגמרי... הוא התעצבן עוד יותר ואז כולם באו אליו כזה למה מי אתה וזה....
קיצר הוא התחיל לברוח כזה וכולם אחריו... והילדה המשיכה להשפריץ עליו
אז הוא עשה כאילו הוא מרים אבן
וכמה משוגעים מהשכבה שלי כמעט קפצו עליו
קיצר... תעשה לי טובה... כמה ערסים שהם לא יהיו... הם לא מסוגלים על כל כך הרבה ילדים
אבל... על מריומה אף אחד לא זרק
אין מצב שמישהו אחד ינסה אפילו להתמודד עם כזה יצור!! :nervous: |
|
|
| skelz |
טרור בית ספרי.. אהבתי :)
ואללה אני חשבתי על משהו חמוד יותר.. לסתום למורה שלי את האגזוז
אבל זה לא יצא לפועל בסוף.. חבל, דווקא היה מגיע לה לפי דעתי :)
ומריומה? חחח נשמע כמו שם של איזה קרנף מצוי |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה כל הקטע
לא משנה במי דפקנו... אף אחד לא היה מגיב
בוא נגיד ככה...
היה איזה אחד לא יודע אם הוא ערס... קיצר חבר שלו הסיע אותו על האופניים... ופתאום מישהו דפק בו ביצה על הג'ינס
הוא ירד מהאופניים והתעצבן
ואז ילדה מהשכבה שלי עם רובה מים ענקי באה אליו והתחילה לרסס אותו לגמרי... הוא התעצבן עוד יותר ואז כולם באו אליו כזה למה מי אתה וזה....
קיצר הוא התחיל לברוח כזה וכולם אחריו... והילדה המשיכה להשפריץ עליו
אז הוא עשה כאילו הוא מרים אבן
וכמה משוגעים מהשכבה שלי כמעט קפצו עליו
קיצר... תעשה לי טובה... כמה ערסים שהם לא יהיו... הם לא מסוגלים על כל כך הרבה ילדים
אבל... על מריומה אף אחד לא זרק
אין מצב שמישהו אחד ינסה אפילו להתמודד עם כזה יצור!! :nervous: |
חחחחחחח תמתכוון לג'ניה?
איזה טמבל הילד הזה באלוהים
ונראה לי אם מישהו עושה משהו למריומה היא תופסת אותו ומכניסה לו את הראש לתוך הקיר
אלוהים ישמור איזה מכבש הידראולי היא |
|
|
| nargila-man |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה כל הקטע
לא משנה במי דפקנו... אף אחד לא היה מגיב
בוא נגיד ככה...
היה איזה אחד לא יודע אם הוא ערס... קיצר חבר שלו הסיע אותו על האופניים... ופתאום מישהו דפק בו ביצה על הג'ינס
הוא ירד מהאופניים והתעצבן
ואז ילדה מהשכבה שלי עם רובה מים ענקי באה אליו והתחילה לרסס אותו לגמרי... הוא התעצבן עוד יותר ואז כולם באו אליו כזה למה מי אתה וזה....
קיצר הוא התחיל לברוח כזה וכולם אחריו... והילדה המשיכה להשפריץ עליו
אז הוא עשה כאילו הוא מרים אבן
וכמה משוגעים מהשכבה שלי כמעט קפצו עליו
קיצר... תעשה לי טובה... כמה ערסים שהם לא יהיו... הם לא מסוגלים על כל כך הרבה ילדים
אבל... על מריומה אף אחד לא זרק
אין מצב שמישהו אחד ינסה אפילו להתמודד עם כזה יצור!! :nervous: |
אחי אתה גר ברעננה נכון?
אם יש לך באלאגן במשטרה שם תגיד לי
אבא שלי אחראי שם על הביטחון אלה שמסתובבים עם הג'יפים האדומים....
אבא שלי אבל אחלה גבר לא כמו כל המניאק הבני זונות
הוציא אותי מלא פעמים על מכות ושטויות שהסתבכתי בכפר סבא... |
|
|
|
|