|
עזרה זריזה בשביל חבר...
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
חבר שלי קיבל באן מהצ'אט של נענע... הוא צריך תוכנה שתשנה לו את האייפי...
יש מצב לסיוע מכאן? |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by oDrori
חבר שלי קיבל באן מהצ'אט של נענע... הוא צריך תוכנה שתשנה לו את האייפי...
יש מצב לסיוע מכאן? |
יש לו איי פי קבוע?
הוא יכול לנסות להתנתק ולהתחבר מחדש. |
|
|
| Segev |
| אני לא רוצה להטעות אותך אבל אני חושב שיש איזה תוכנה בנענע שם בתוכנות תעשה חיפוש קטן |
|
|
| AnthemFreak |
אני מקווה שאני לא מדבר שטויות..
אבל אין מצב נראה לי שיש תוכנה שמשנה איי פי..
הרי איי פי מורכב מ4 ספרות
בכל התחברות והתנתקות שתי הספרות האחרונות משתנות..
והשתיים הראשונות תמיד נשארות
ולא יכולות להתחלף
וזה עושה הספקית אינטרנט
ככה היא יכולה לזהות את המשתמשים שלה..
אולי הוא יכול להתקשר לספק אינטרנט ולשאול אם הם יכולים לשנות לו אולי את הכתובת איי פי |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
יש לו איי פי קבוע?
הוא יכול לנסות להתנתק ולהתחבר מחדש. |
אחי זה לא נכון מה שאתה אומר..
למה כל הקטע בבאן
זה שזה עוקב אחרי השני המספרים הראשונים שנשארים קבועים
אז זה לא משנה אם התנתקת והתחברת שוב |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
ניתן לשנות את האייפי על ידי התקנת פיירוול.
:thepirate |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אחי זה לא נכון מה שאתה אומר..
למה כל הקטע בבאן
זה שזה עוקב אחרי השני המספרים הראשונים שנשארים קבועים
אז זה לא משנה אם התנתקת והתחברת שוב |
בטוח?
כי אז זה היה מוריד את כל הלקוחות של הספק לא?
וחוץ מזה שיתחבר דרך פרוקסי. |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אחי זה לא נכון מה שאתה אומר..
למה כל הקטע בבאן
זה שזה עוקב אחרי השני המספרים הראשונים שנשארים קבועים
אז זה לא משנה אם התנתקת והתחברת שוב |
אחי שני המספרים מייצגים את החברה
הראשון זה האיזור מדינה או משהו והשני זה החברה אם אני לא טועה משהו כזה
שיתחבר דרך פרוקסי יפתור לו הכל |
|
|
| EternalMusic |
| quote: | Originally posted by oDrori
חבר שלי קיבל באן מהצ'אט של נענע... |
:haha: :haha: :haha: :haha:
חשבתי מה קרה :D...
נענע לא יותר מדי מורכבים, פשוט תתנתק ותתחבר עוד פעם
Thats all |
|
|
| NyKoN |
אוף למה אתם סתם זורקים שטויות?
הבאן שלו זה על המספר שהיה לו באותו רגע ואין סיכוי שזה על כל הריינג' כי אז כל הריינג' לא יוכל להיכנס לצ'ט של נענע ונענע, בניגוד למקומות אחרים בעולם (מירק), לא יכולים להרשות לעצמם לאבד ריינג' שלם ששייך לאיזה חברת אינטרנט
בכל מקרה
אם אין לו אייפי קבוע אז שיתנתק ויתחבר שוב אחרי 10 דקות
או שפשוט ימצא פרוקסי כמו שמישהו אמר וישים אותו בהגדרות של האקספלורר |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
איך אני זוכר שבתקופה שהייתי חורש על המירק לפני איזה 4 שנים ככה דאלנט עשו
kline
לריינג' של כל הישראלים, כי היו עושים שם בעיות עם כל התוכנות קלונים.
:rolleyes:
חחחח
זה הרס לי את כל המוניטין שהיה לי שם אז...
:wtf:
עדיין הייתי נכנס לשם עם פיירוול אבל היו נורא מעט אנשים, ובסרברים הישראלים זה כבר לא היה כיף...
:thepirate |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
איך אני זוכר שבתקופה שהייתי חורש על המירק לפני איזה 4 שנים ככה דאלנט עשו
kline
לריינג' של כל הישראלים, כי היו עושים שם בעיות עם כל התוכנות קלונים.
:rolleyes:
חחחח
זה הרס לי את כל המוניטין שהיה לי שם אז...
:wtf:
עדיין הייתי נכנס לשם עם פיירוול אבל היו נורא מעט אנשים, ובסרברים הישראלים זה כבר לא היה כיף...
:thepirate |
אני זוכר תימים האלה של דאלנט
חפיף
וכמו שמישו פה אמר אין מצב שיתנו באן על השני ספרות הראשונות
כי אז זה יחסום את כל משתמשי הספק/ |
|
|
|
|