return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מצלמה דיגיטלית (pg. 2)
View this Thread in Original format
warpedd_
אחי אם יש לך רק 700 שח כדאי שתחסוך

מצלמה טובה וחדשה עולה פי שתיים ואפילו יותר

לי יש
cannon powershot a20
לא רעה בכלל
שקנינו אותה לפני שנה בארה"ב עלתה 400 דולר
Sniper
שמע אורן מינולטה בת זונה של חברה:]
אני ממש מרוצה מהמצלמה שלי
היא משרתת אותי ממש טוב:]

נכון שהיא מה זה מסובכת חבל לע הזמן
והיא יכולה לשגע פיל!
עד שהבנתי איך לעבוד עם הצמצם.. לקח לי חודש ככה
סתם הגזמתי היא באמת מסובכת אבל חפיף לאט לאט לומדים
ואז זה מישחק ילדים

וכמו שתומר אמר אם ת'מחפש מצלמה טובה, אז ת'צריך הרבה יותר מ700..
כי בדוגרי אם ת'רוצה לצלם מסיבות וכו'.. אתה חייב פלאש
ואת צריך שיהיה לה את כל הפונקציות וזה..
אם אתה סתם רוצה מלצלמה אז סבבי
כאילו לך על זה
HyPeRSoNiC
הבנתי
נראה לי באמת שלא כדאי לי לבזבז על זה כסף כרגע......
תשמעו, כסף יש לי, אבל אני רוצה לקנות בגדים, לנסוע לאילת, לבלות... בקיצור להינות ממנו

לאבא שלי יש מצלמה חבל על הזמן
HP Photosmart
לא זוכר מספר....... אבל היא אלחה מצלמה

אז נראה לי שאני ישכנע אותו שאני יוכל לקחת אותה מדי פעם....

כשיהיה לי יותר כסף ויותר שימוש - אני יקנה משהו באיזה 1500 שקל
:D :D :D :D
Djsamorai
ההורים שלי קנו היום
סוני
DSC-S75
אחלה של מצלמה !!
אבל עולה יקר ..
Hell_Copter
יש בבלוקבסטר עכשיו מבצע שעושים מנוי ומקבלים מצלמה דיגיטלית חמודה ב 100 שקל...
אם יתחשק לי אולי אני יקנה רק את המצלמה :D
Eitan E
יש לי מצלמה דיגיטלית שהיא כאילו
all in one
יש בה טייפ מנהלים נגן אמ פי 3
מצלמת אינטרנט
וכמובן גם מצלמת סטילס
כמו כן ניתן לראות בה תמונות דרך הטלויזיה עם כבל מיוחד
אני מזה מרוצה ממנה רק יש לה בעיה
שהיא מאוד רגישה לתזוזות של הצלם

בכל מקרה אני ממליץ עליה
היא של
jenoptik
jd 350

זה כדאי:eyes:
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Eitan E
יש לי מצלמה דיגיטלית שהיא כאילו
all in one
יש בה טייפ מנהלים נגן אמ פי 3
מצלמת אינטרנט
וכמובן גם מצלמת סטילס
כמו כן ניתן לראות בה תמונות דרך הטלויזיה עם כבל מיוחד
אני מזה מרוצה ממנה רק יש לה בעיה
שהיא מאוד רגישה לתזוזות של הצלם

בכל מקרה אני ממליץ עליה
היא של
jenoptik
jd 350

זה כדאי:eyes:


אפשר להכין איתה גם נס קפה ?
Eitan E
לא אי אפשר להכין קפה אבל היא עושה כלים, כביסה ,יורדת עם הכלב ובדרך גם יורדת לי
אבל קפה מזדיין היא לא יודעת לעשות
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Eitan E
לא אי אפשר להכין קפה אבל היא עושה כלים, כביסה ,יורדת עם הכלב ובדרך גם יורדת לי
אבל קפה מזדיין היא לא יודעת לעשות


אה...ולהכין לי ארוחת צהריים פשוטה כזאתי
אתה יודע..לחמם 5 דקות
היא גם יודעת ?
DjChook
מחיר...

Eitan E
אני לא בדיוק זוכר את המחיר שלה אבל היא נקנתה באנגליה והמחיר לא היה ממש זול
אם אתה ממש רוצה לדעת מה המחיר תבדוק ברשת
NyKoN
וואי אתם כלים
הבאתם לי רעיון עכשיו על מה לבזבז את המשכורת שלי בסוף החודש
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement