return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Terminator III
View this Thread in Original format
mckey_21
My Tribute track to the new Terminator III movie is available. I´ve made this track because i´m a great fan of the Terminator movies. The third part will come out soon, so enjoy my tribute track !! Hasta la vista baby...

url: http://artists.mp3s.com/artist_song/3299/3299546.html

feedback is welcome !

PS: It´s not a cover of the terminator theme, i´ve made my own track :D
YuVaL
בואנה הבנאדם אשכרה נודניק!!!!!

NICE TRACK DUDE!!
;)
mckey_21
quote:
Originally posted by YuVaL
בואנה הבנאדם אשכרה נודניק!!!!!

NICE TRACK DUDE!!
;)


thanx m8 :)
HyPeRSoNiC
לא יפה שאתם מלכלכים עליו ככה מתחת לאף

great track IMO, but it's very short!
did you get tired from the long ones?
mckey_21
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
לא יפה שאתם מלכלכים עליו ככה מתחת לאף

great track IMO, but it's very short!
did you get tired from the long ones?


no no. i also produce long versions but these both tracks are now a little bit shorter than my other tracks. don´t no why, i think the size fits ! long versions are comin soon :) thanx for ya feedback ;)
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by mckey_21
no no. i also produce long versions but these both tracks are now a little bit shorter than my other tracks. don´t no why, i think the size fits ! long versions are comin soon :) thanx for ya feedback ;)


no problem, m8! always happy to hear your stuff :D
Rising
אורן מה לעשות הבנאדם עושה פה ספאם עצבני... לדעתי נעשה לו סטיקי פרטי וזהו ..ככה כל פעם שהוא סיים לעבוד על טראק שיוסיף הודעה לסטיקי..

will let you know later what I think about your track..
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Rising
אורן מה לעשות הבנאדם עושה פה ספאם עצבני... לדעתי נעשה לו סטיקי פרטי וזהו ..ככה כל פעם שהוא סיים לעבוד על טראק שיוסיף הודעה לסטיקי..


חחחחחחחחח רעיון נחמד... :]
ולמה אתם אומרים את כל זה בעברית???

nice track dude ;] keep on working..
Shahar
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
חחחחחחחחח רעיון נחמד... :]
ולמה אתם אומרים את כל זה בעברית???


כדי שלא יבין שאנחנו אומרים שהוא מאוס?
באמת השתגע.. כל טראק שהוא עושה הוא בא לפה לפתוח עליו טרד חחח.. מעניין אם בכל מדינה הוא הולך ככה...

Hm... I`ll tell you later..
HyPeRSoNiC
אולי הוא פשוט קיבל רושם שאוהבים אותו פה אז הוא מדווח על הטראקים החדשים שלו
כמו שכל אחד פה שיוצר טראק הוא פותח עליו טרד כאן

אני אישית - אוהב את המוסיקה שלו וחושב שהוא דווקא נחמד מאוד שהוא חושב עלינו כל פעם שהוא משחרר טראק

DjChook
אני מסכים עם אורן
Gil Shwarts
חפיף אז הבן אדם שם פה לינק לקטע שלו
זה לא סוף העולם
תנו לו בהאזנה, שמעתי חלק מהקטעים שלו והם דווקא טובים
אז תנו לבן אדם צ'אנס
או לוטו
או 123

:)


too short for my taste (see p.diddy - lets get ill (gil shwartz mix) for example) :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement