|
Terminator III
|
View this Thread in Original format
| mckey_21 |
My Tribute track to the new Terminator III movie is available. I´ve made this track because i´m a great fan of the Terminator movies. The third part will come out soon, so enjoy my tribute track !! Hasta la vista baby...
url: http://artists.mp3s.com/artist_song/3299/3299546.html
feedback is welcome !
PS: It´s not a cover of the terminator theme, i´ve made my own track :D |
|
|
| YuVaL |
בואנה הבנאדם אשכרה נודניק!!!!!
NICE TRACK DUDE!!
;) |
|
|
| mckey_21 |
| quote: | Originally posted by YuVaL
בואנה הבנאדם אשכרה נודניק!!!!!
NICE TRACK DUDE!!
;) |
thanx m8 :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
לא יפה שאתם מלכלכים עליו ככה מתחת לאף
great track IMO, but it's very short!
did you get tired from the long ones? |
|
|
| mckey_21 |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
לא יפה שאתם מלכלכים עליו ככה מתחת לאף
great track IMO, but it's very short!
did you get tired from the long ones? |
no no. i also produce long versions but these both tracks are now a little bit shorter than my other tracks. don´t no why, i think the size fits ! long versions are comin soon :) thanx for ya feedback ;) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by mckey_21
no no. i also produce long versions but these both tracks are now a little bit shorter than my other tracks. don´t no why, i think the size fits ! long versions are comin soon :) thanx for ya feedback ;) |
no problem, m8! always happy to hear your stuff :D |
|
|
| Rising |
אורן מה לעשות הבנאדם עושה פה ספאם עצבני... לדעתי נעשה לו סטיקי פרטי וזהו ..ככה כל פעם שהוא סיים לעבוד על טראק שיוסיף הודעה לסטיקי..
will let you know later what I think about your track.. |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Rising
אורן מה לעשות הבנאדם עושה פה ספאם עצבני... לדעתי נעשה לו סטיקי פרטי וזהו ..ככה כל פעם שהוא סיים לעבוד על טראק שיוסיף הודעה לסטיקי..
|
חחחחחחחחח רעיון נחמד... :]
ולמה אתם אומרים את כל זה בעברית???
nice track dude ;] keep on working.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
חחחחחחחחח רעיון נחמד... :]
ולמה אתם אומרים את כל זה בעברית??? |
כדי שלא יבין שאנחנו אומרים שהוא מאוס?
באמת השתגע.. כל טראק שהוא עושה הוא בא לפה לפתוח עליו טרד חחח.. מעניין אם בכל מדינה הוא הולך ככה...
Hm... I`ll tell you later.. |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אולי הוא פשוט קיבל רושם שאוהבים אותו פה אז הוא מדווח על הטראקים החדשים שלו
כמו שכל אחד פה שיוצר טראק הוא פותח עליו טרד כאן
אני אישית - אוהב את המוסיקה שלו וחושב שהוא דווקא נחמד מאוד שהוא חושב עלינו כל פעם שהוא משחרר טראק |
|
|
| DjChook |
| אני מסכים עם אורן |
|
|
| Gil Shwarts |
חפיף אז הבן אדם שם פה לינק לקטע שלו
זה לא סוף העולם
תנו לו בהאזנה, שמעתי חלק מהקטעים שלו והם דווקא טובים
אז תנו לבן אדם צ'אנס
או לוטו
או 123
:)
too short for my taste (see p.diddy - lets get ill (gil shwartz mix) for example) :) |
|
|
|
|