|
Rank 1 @ Malmö, 6e september
|
View this Thread in Original format
| reveal |
på rank 1s officiella hemsida (www.rank-1.com) står följande att läsa under "gigs":
"September 6 Ministry of sound tour / Malmo / Sweden"
nån som vet mer om detta?
hoppas att detta stämmer :D |
|
|
| mindshooter |
| åfan...vore iiiinte helt fel :) |
|
|
| Kongo_kim |
| Åhhh fan. Synd att det inte var Stockholm. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Åhhh fan. Synd att det inte var Stockholm. |
jag är glad att det för en gångs skulle INTE är stockholm :D |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by reveal
jag är glad att det för en gångs skulle INTE är stockholm :D |
Ingenting är i Stockholm längre. Allt är ju i Jönköping av alla hålor i Sverige |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Ingenting är i Stockholm längre. Allt är ju i Jönköping av alla hålor i Sverige |
det var en nyhet för mig ;) har väl varit ett par grejor i jönköping, men annars är det mesta i sthlm... inget i skåne :( förrän nu :) |
|
|
| dbl |
tycker det skulle varit i gbg.. e aldrig något i gbg :(
men rank1 hade ju inte varit helt fel... fast tycker nog sthlm hade varit bättre, pga att det hade varit ett perfekt tillfälle att träffa tjejen :)
om hon nu kunde tänka sig att stanna kvar på skolan över helgen vilket jag antar att det e.. kunde jag stuckit och träffat meterologerna också en snabbis :) |
|
|
| Dj_Irish |
Det var värst. Rank 1 till Malmö. Kan inte tänka mig att de skulle köra en sådan grej på KB så jag funderade på om det inte var en Slagthuset grej. Sedan såg jag att det var Ministry of Sound. De har kört på KB innan också.
Hursomhelst, kul att något händer här nere. |
|
|
| eXton |
absolut!
Rank 1 äger ju, har ju fortfarande inte sett dom live! |
|
|
| Mirv0 |
Hubba:D :D :D :D
ojoj detta får man inte missa |
|
|
| zomn |
| Känns inte som man får missa detta. :) |
|
|
| DJLilJo |
Rank 1???? Ojojoj äntligen händer det nåt i Malmö!
Klart att man drar dit! |
|
|
|
|