|
XFM - Dance op de radio in het zuiden!
|
View this Thread in Original format
| raoel |
Misschien dat de zuiderlingen het al weten, maar ik post het toch maar ff.
In het zuiden hebben we nu een geweldige radio zender die de hele dag dance muziek uitzendt.
Ik heb nu al even zitten luisteren en vorige week ook een tijdje en ID&T radio mag de veters van deze zender nog niet eens strikken. De hele dag goede dance en geen muk zoals ik veel op ID&T hoor.
Het is afwisselend, ook wel eens wat oude en nieuwe hardcore, maar ook voor de TA-er is er veel lekkers te beluisteren.
check hun site maar eesn voor de frequenties:
http://www.xfm.nl
PS: in eindhoven en omstreken zit de zender zelfs al in de Ether!
 |
|
|
| Spinnin Jack |
Moah....zenden ze uit wat in de playlist staat??
Zo JAH, dan kan ik er niet echt een harde van krijgen, maarja misschien ben ik dan ook niet fan van de muziek die ze daar draaien. :rolleyes:
11 keer per dag Summerjam 2003 - The underdog project :conf:
Zo NEE, wat draaien ze wel dan?? :p |
|
|
| TomaskE-V |
| Het grootste voordeel is, vind ik, dat nieuws en reclame tot een minimum beperkt blijft. Helaas beginnen ze steeds vaker commerciëlere muziek te draaien (en daarmee bedoel ik dus onder andere summerjam). Maarja, voor een lekkere beat, zonder al te veel gepraat tune ik al een jaar ofzo in op XFM! Rlxt hoor! |
|
|
| raoel |
Ze draaien vologens mij precies heygeen wat in de playlist staat.
Het is dan misschien niet continu kwaliteitstrance, maar ja, SO WHAT?
Het is iig continu lekkere muziek ---> IMO
Ze draaien weleens wat kazige en commerciële trance maar voor op de radio vindt ik dat lekker om te horen. Bij ID&T draaien ze ook veel van die IMO saaie nummers, nmaar als ik intune op XFM verveel ik me nooit. Ik heb nog geen slecht nummer gehoord.
Maar ik ben dan ook wel één van de weinige de TA-ers die er voor uit "durft" te komen dat ze zulkke muziek leuk vinden....
Maar daar hebben we het al vaker over gehad! |
|
|
| arj1o1 |
| ik vind het toch te veel commerciele troep vooral veel milk inc en die dingen |
|
|
| magrec |
Ik vin id&t eigenlijk best wel ok op de radio.
Ze zijn een zender die door iedereen kan worden beluisterd en die ook bijvoorbeeld in winkels aanstaat. Je kunt dan moeilijk continu hardcore, hardstyle, trance of prog draaien. Alleen jammer dat ze een een vrij kleine playlist hebben en dat je iedere 3 uur wel een boel dezelfde platen hoort (maarja dat heb je op veel andere zenders ook) |
|
|
| Duke2003 |
| d'r is idd niet veel mis met ID&T radio, vooral sommige programma's in de avond zijn erg goed. overdag is t soms een beetje saai maar het is van de landelijke zenders zeker de beste |
|
|
| magrec |
| De zondag is trouwens top bij id&t lekker chill wakker worden en de rest van de dag ook lekker nagenieten van de zaterdagnacht :) |
|
|
| Blik |
zeker weten een goeie zender, was hem een tijdje geleden tegen gekomen
dit draaien ze bijvoorbeeld van 23:00 t/m 0:00 vanavond:
23:00 - 00:00
1 BREATHING RANK 1
2 THE MESSAGE DJ BART
3 DROP THE BASS ROCCO
4 VENUS (DJ TIESTO IN CONCERT THEME) DJ COR FIJNEMAN
5 DIVING 4 STRINGS
6 DRIFT DEEP INTO YOUR OWN THOUGHT KAI TRACID
7 DROP IT SCOOP
8 WELCOME TO TOMORROW SNAP
9 SYLVER WHY WORRY
10 THE MUSIC IS NOW (BROOKLYN BOUNCE RMX) ZENITH DJ
11 WHY BOUNCE
12 SHE'S LIKE THE WIND ACAPULCO
13 PROJECT YOUR EARS DJ DEAN
14 KEEP IT UP J & R PROJECT
15 ON THE MOVE BARTHEZZ
16 FANTASY JADE
17 I CAN'T BELIEVE IT'S OVER D-ROCK
18 LIFETIMES SLAM FEAT. TYRONE
en tuurlijk zitten er wat kaas-nummers tussen, het is radio en geen dj tiesto die constant platen draait, maar ik vind het in ieder geval een topzender |
|
|
| Flippe |
Ik luister deze zender ook geregeld( ik woon dan ook in t zuiden he :) ). Muziek is niet altijd even leuk, maar meestal is het toch goed te horen, in vergelijking met andere radio zenders.
Hoop dat we het hier binnenkort ook in de ether komt. Op de site staat van wel maar ja, da is nog maar ff afwachten natuurlijk :) |
|
|
| Divine9 |
Ik ken dit station al zo'n 1,5 en ik vind het echt bagger.
Als ik een playlist wil zet ik wel winamp aan ofzo, Pas als ze met shows en/of live uitzendingen vanuit verschillende locaties in brabant komen vind ik het interessant worden. |
|
|
|
|