|
Kända DJs gör reklam
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
Motorola går hela tiden på MTV.
och på TV3 när dom gör reklam för serien Placidio Med så är det
William Orbit - Barbers Adagio For Strings (Ferry Corsten remix) i bakgrunden |
|
|
| RebeL9 |
| Paul van Dykreklamen är jäkla fräsig. Och låten är riktigt bra. Den heter Connected och kommer vara med på hans nästa album :) |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Motorola går hela tiden på MTV.
och på TV3 när dom gör reklam för serien Placidio Med så är det
William Orbit - Barbers Adagio For Strings (Ferry Corsten remix) i bakgrunden |
samt safri duo - played a live i gb's reklam :)
otroligt skön låt pvd låtit oss att höra! :eyes: usch, sånna låtar som bara dryper tag i hjärtat å sätter sig där länge :)
längtar tills den släpps! :) |
|
|
| Endre |
pvd reklamen går helatiden på Mtv
|
|
|
| mindshooter |
| PvD reklamen är clean, jävligt bra gjord och grymt bra musik...cool...Tiesto + Cola = blä... va inte alls bra tycker jag :P |
|
|
| WoberT |
| korta som fan va dom ju.. men coca cola reklamen va väl inte så värst bra.. då va den andra bättre.. =) |
|
|
| reveal |
Lyssnar på 01_tiesto_-_searching-(coca_cola)-promo_vinyl-2004 nu :)
Tog bara ett halvår innan den kom som mp3 :p |
|
|
|
|