|
P.Diddy - Lets Get ill (Gil Shwartz Mix)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
אהלן אהלן חבריה
עבר דיי הרבה זמן מאז שהפקתי משהו
והחלטתי שהקאמבק שלי יהיה רמיקס לקטע הענק הזה
אז הנה, הכנתי רמיקס :)
הקובץ נמצא בשרת של חן (צ'וק) בסיפריה המתאימה לו...
אשמח לקבל תגובות + הצעות לשיפור (מה שבטוח יש)... ועוד משהו קטן..
הקטע יצא לי דיי בסגנון אסטרל... אני חושב :)
יאללה תרביצו בתגובות!!!
:):D:D
הטראק יהיה על השרת עוד כמה דקות...
(השעה עכשיו 00:00)
נ.ב
תודה לחן על האחסון! |
|
|
| DjChook |
אם אני אשאר ער אני אוריד ואשמע
בכל מקרה,
ANYTIME M8
ובלי שום קשר,
בהצלחה מחר לכולם בספרות |
|
|
| ADiSH |
מצוין, נראה לי השיר הכי טוב שלך..
רק משהו אחד קטן ב2:20 בערך יש קליקים כאלה ברקע
חוץ מזה מצוין....:)
ד"א אתה יכול להעלות את האקפלה של זה לשרת של חן? |
|
|
| AnthemFreak |
אחלה עבודה אחי!!
תמשיך ככה
אהבתי:D |
|
|
| Sniper |
אני מוריד
כמו תמיד שיחקת אותה אחי!!
הייתי מאוד רוצה את האקפלה |
|
|
| Hell_Copter |
הורדתי ואני ישמע מחר או מתי שיהיה לי זמן
עוד 5 שעות בגרות בספרות ואז רונדו ב 2
אז אם יהיה זמן נשמע ונגיב :) |
|
|
| Gil Shwarts |
תודה חבר'ה אבל אין שום אקפלה :)
חתכתי את זה מהמקורי... |
|
|
| Gil Shwarts |
עוד אנשים?
ובקשר לקליקים, שמתי לב לזה גם אני
אני יתקן את זה ויעלה שוב שבוע הבא כי אין לי ממש זמן לשבת על זה כרגע :) |
|
|
| Scorchio |
לא יודי אני לא שמעתי קליקים
אבל מה שכן המיקס הזה מצויין
באמת שווה
אני שוקל אפילו לנגן אותו במסיבה בסטודיו
:) |
|
|
| Flotser |
ממש טווווווב!!
:D
בהתחלה ההיטהט הזה לא ממש מתאים לדעתי אבל כל ההתחלה חוץ מזה ממש טובה נורא אהבתי
ואני אוהב מה עשית עם הווקאלים
הפכת את זה לאיזה טראק דארק\דיפ ענק
3:30
נגיד פשוט כיף לשמוע
גם אני שומע קצת קליקים ככה קצת לפני 6 וקצת אחורי זה
אחלה טראק לדעית צריך לצאת על וויניל
:crazy: |
|
|
| fb1 |
| תביאו לינק לשרת של חן |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Scorchio
לא יודי אני לא שמעתי קליקים
אבל מה שכן המיקס הזה מצויין
באמת שווה
אני שוקל אפילו לנגן אותו במסיבה בסטודיו
:) |
מתי אתה מתקלט בסטודיו???????? |
|
|
|
|