return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
P.Diddy - Lets Get ill (Gil Shwartz Mix)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
אהלן אהלן חבריה
עבר דיי הרבה זמן מאז שהפקתי משהו
והחלטתי שהקאמבק שלי יהיה רמיקס לקטע הענק הזה

אז הנה, הכנתי רמיקס :)
הקובץ נמצא בשרת של חן (צ'וק) בסיפריה המתאימה לו...

אשמח לקבל תגובות + הצעות לשיפור (מה שבטוח יש)... ועוד משהו קטן..

הקטע יצא לי דיי בסגנון אסטרל... אני חושב :)

יאללה תרביצו בתגובות!!!

:):D:D

הטראק יהיה על השרת עוד כמה דקות...
(השעה עכשיו 00:00)


נ.ב
תודה לחן על האחסון!
DjChook
אם אני אשאר ער אני אוריד ואשמע

בכל מקרה,
ANYTIME M8

ובלי שום קשר,
בהצלחה מחר לכולם בספרות
ADiSH
מצוין, נראה לי השיר הכי טוב שלך..
רק משהו אחד קטן ב2:20 בערך יש קליקים כאלה ברקע
חוץ מזה מצוין....:)

ד"א אתה יכול להעלות את האקפלה של זה לשרת של חן?
AnthemFreak
אחלה עבודה אחי!!
תמשיך ככה
אהבתי:D
Sniper
אני מוריד

כמו תמיד שיחקת אותה אחי!!
הייתי מאוד רוצה את האקפלה
Hell_Copter
הורדתי ואני ישמע מחר או מתי שיהיה לי זמן
עוד 5 שעות בגרות בספרות ואז רונדו ב 2
אז אם יהיה זמן נשמע ונגיב :)
Gil Shwarts
תודה חבר'ה אבל אין שום אקפלה :)
חתכתי את זה מהמקורי...
Gil Shwarts
עוד אנשים?
ובקשר לקליקים, שמתי לב לזה גם אני
אני יתקן את זה ויעלה שוב שבוע הבא כי אין לי ממש זמן לשבת על זה כרגע :)
Scorchio
לא יודי אני לא שמעתי קליקים
אבל מה שכן המיקס הזה מצויין
באמת שווה
אני שוקל אפילו לנגן אותו במסיבה בסטודיו
:)
Flotser
ממש טווווווב!!
:D

בהתחלה ההיטהט הזה לא ממש מתאים לדעתי אבל כל ההתחלה חוץ מזה ממש טובה נורא אהבתי

ואני אוהב מה עשית עם הווקאלים
הפכת את זה לאיזה טראק דארק\דיפ ענק
3:30
נגיד פשוט כיף לשמוע

גם אני שומע קצת קליקים ככה קצת לפני 6 וקצת אחורי זה

אחלה טראק לדעית צריך לצאת על וויניל
:crazy:

fb1
תביאו לינק לשרת של חן
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Scorchio
לא יודי אני לא שמעתי קליקים
אבל מה שכן המיקס הזה מצויין
באמת שווה
אני שוקל אפילו לנגן אותו במסיבה בסטודיו
:)


מתי אתה מתקלט בסטודיו????????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement