|
Mr Lehto - Midnight Mix
|
View this Thread in Original format
| Connector |
Lite dåligt med mixar här tycker jag... Så jag får väll bryta trenden :)
43:01
128kbps
Lame 3.92
~40mb
Trklist:
01. Creative Lab - Unreal
02. YOMC - Welcome 2 wonderland (Dj Sakin's Snomix)
03. Rafferty & Kershaw - We are connected (Marcos Presents Sunfire Remix)
04. Darren Tate - Fall from grace
05. JOOP - Act of god
06. Armani & Ghost - Airport (Essential Dj Team Remix)
07. Walt - Wanna
LADDA NER:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: http://www.t3lia.com//mr_lehto-midnight_mix.mp3
Armani & Ghost - Airport (Essential Dj Team Remix) blev lite misslyckad inmixad :/
Ge kritik nu ;)
peace |
|
|
| Dioxys |
sitter å lyssnar nu :) mycket mysig mix!
joop - act of god, hade jag inte hört innan :) riktigt skön låt!
mixningen har jag kanske inte lyssnat så värst mkt på ,men inte märkt av den heller! :D så det är ju en jävla komplimang :)
airport måste jag säga att jag är riktigt äckligt less på alltså :/ aldrig riktigt gillat den å jag tycker den bara blir sämre å sämre :/ men det är bara mitt tycke :) |
|
|
| Nyx |
| wanna -låten är för jäkla bra..ska tanka ner mixen sen! :D |
|
|
| dj_hysterix |
jag hade inte hört dom flesta låtarna..wanna låten e cool som fan... den hörde jag på nrj extravadance nångång..:)
bra övergångar
fast du lekte inte med mixern :p (det e alltid coolt o höra lite lek:D )
anyway..bra :D |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
jag hade inte hört dom flesta låtarna..wanna låten e cool som fan... den hörde jag på nrj extravadance nångång..:)
bra övergångar
fast du lekte inte med mixern :p (det e alltid coolt o höra lite lek:D )
anyway..bra :D |
det går inte och leka så mycket med min mixer (budget deluxe) :D
Men nästa gång ska jag gå loss på alla rattar jag har på den :D |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by Dioxys
sitter å lyssnar nu :) mycket mysig mix!
joop - act of god, hade jag inte hört innan :) riktigt skön låt!
mixningen har jag kanske inte lyssnat så värst mkt på ,men inte märkt av den heller! :D så det är ju en jävla komplimang :)
airport måste jag säga att jag är riktigt äckligt less på alltså :/ aldrig riktigt gillat den å jag tycker den bara blir sämre å sämre :/ men det är bara mitt tycke :) |
tack tack... angående airport... man tar det man har liksom :) |
|
|
|
|