return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
המלצות לסט...
View this Thread in Original format
§chop¥
שמעו אנשים אני צריך עזרה...
ביקשו ממני להכין סט כדי שאני יוכל להשמיע לבעל מועדון ואם הוא יאהב את הסט אני אתקלט אצלו.

בעקרון חשבתי להפציץ בהארדטראנס
DJ Duro - Time To Dance
Major Bryce - One, One, One (Clive King Remix)
jimmy the sound - M.O.D.U.L.O (One Version)
Showtek - Seid Ihr Bereid
Dana_-_Excuse_Me

אבל לפי מה שהבנתי אני צריך גם קצת מכל סוג כלומר...

אם למישהו יש אולי טראנס\פרוגרסיב\טכנו שהולך טוב היום במועודנים בארץ ואני לא מכיר כל כך שבבקשה ירשום אותם(גם הארדטראנס זה טוב) והאמתי שחשבתי לשים גם את
Ricky Fobis - No Regular
Igor S - Boomerang (Igor S Mix
Tomcraft - Loneliness (Benny Benassi Remix

אז אם יש לכם הצעות\רעיונות בבקשה תרשמו
:D :D :D

תודה!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement