return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Help...
View this Thread in Original format
Sniper
שקניתי ת'מחשב החדש אז היה עליו אק פי מותקן כבר
והזין הוא שזה בעברית

יש למישו מושג
אם ניתן לשנות את הגירסא
ל
ENA
?
אם כן איך
?
תודה מראש
ADiSH
אפשר לשנות..
תתקין מחדש..:rolleyes:
DJ-Kreing^^
אל דאגה אחי, לא צריך להתקין את זה מחדש.
כנס לאתר של מיקרוסופט ותוריד משם קובץ אנגלית
MUI
פשוט תכתוב של בחיפוש
mui
ותראה שזה ימצא לך גירסא אנגלית.

תוריד את הקובץ (זה משהו כמו 150 מגה) ותתקין את זה.
עכשיו אחרי הריסט הכל יהיה לך באנגלית
:D
Rising
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אל דאגה אחי, לא צריך להתקין את זה מחדש.
כנס לאתר של מיקרוסופט ותוריד משם קובץ אנגלית
MUI
פשוט תכתוב של בחיפוש
mui
ותראה שזה ימצא לך גירסא אנגלית.

תוריד את הקובץ (זה משהו כמו 150 מגה) ותתקין את זה.
עכשיו אחרי הריסט הכל יהיה לך באנגלית
:D


אפשר לעשות את האותו הדבר עם ווינדואס 98??
:toothless :confused:
Tarantula
חי חי:)
איזה הצילו חמוד יצא לך
חחחחחחחחחח

אין עזבו, תסבוכים של אלונה..:toothless
Sniper
תודה אחים שלי
אני יבדוק אתזה:]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement