|
Armin Album(s)
|
View this Thread in Original format
| Joost008 |
Een vraagje,
Halverwege April is dr een album van Armin uitgekomen Armin_Van_Buuren_-_Album-Advance-2003, maar op dat moment werd gezegd door Armin zelf dat dit album niet 'echt' was enzo, maar... wat is hier nu van waar want het nummer precious stond er bijvoorbeeld al op en ook Serotine die op '76' Slipstream heet en nog wel een aantal nummers. Kan iemand mij hier misschien meer over vertellen??? |
|
|
| magrec |
| Er zijn gewoon platen uitgelekt en armin deed net alsof het niet zijn tracks waren. |
|
|
| tijs08 |
album duurt maar 76 minuten.
shifting en persecution blijven dus over... |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by tijs08
album duurt maar 76 minuten.
shifting en persecution blijven dus over... |
en wie heeft deze dan gemaakt, armin zelf en niet op het album gezet? |
|
|
| DJ_Massive |
| tis ook een Advance.. |
|
|
|
|