|
הארי פוטר (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by NyKoN
כמוך כמוני |
|
|
|
| DjChook |
| חחחח יובל זה משעשע :) |
|
|
| itamarsan |
| אני לא אהבתי את זה שיעמום אחד גדולל!!!!!!!:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: |
|
|
| Tarantula |
יאללה איתכם
הארי פוטר זה כזה ספר שווה... למרות שהסרט גם טוב
הספר אין עליו,
משעמם?!@ באיזה דף בדיוק!@?
הספר האחרון שקראתי היה הארי פוטר...
פעם הייתי קוראת מזה המון, הידרדרתי...
אני לא קוראת עכשיו בכלל!$
:nervous: :nervous: |
|
|
| Ariels |
צריך לקחת את הבן זונה המשקפופא הזה לתקוע לו וו של דיג באשכים ולתלות אותו מקומה שביעית
בן זונה שרמוטה, להוריד לו דקירה לפנים |
|
|
| Triple-z |
אני גם לא ממש קורא ספרים
רק לאחרונה התחלתי לקרוא קצת כדי להעביר זמן בצבא
הספר האחרון שקראתי היה מובינג, אחלה ספר על ישראלים שעובדים בניו יורק בהובלות של בתים וכל השטויות שקוראות להם שם, מסתבכים עם פושעים וכו
ספר סבבה בקיצור למי שמעוניין |
|
|
| Dj-2TaLL |
!!!טוב כוסימה שלכם הארי פוטר זה ספר מצויין וזהו
:) :) :)
כל אלה שאומרים שזה ספר חרא אולי קראו את הראשון והשתעממו, אין לי בעיה עם זה,
אבל מה נסגר עם כל האלה שראו את הסרט ומתנכלים לספר!?
!!!אין סיכוי בחיים שקראת את הספר Ariels אנשים סטייל
Harry Potter Lives!!!
:D :D :D |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
כוסימה
|
חחחחחחחחחחח:stongue: |
|
|
| Triple-z |
קראתם את:
DJ Harry Potter and The Magikal Turntables
??
אחד השווים :haha: |
|
|
| Dj-2TaLL |
למישרוצה ספר חזק עם מתח ופסיכולוגיה והכול אין על
פינוקי הולך לים...
אין הגעתי לסוף הייתי בשוק!!!
:eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
למישרוצה ספר חזק עם מתח ופסיכולוגיה והכול אין על
פינוקי הולך לים...
אין הגעתי לסוף הייתי בשוק!!!
:eyespop: :eyespop: :eyespop: |
עזוב אותך...
אני עדיין מכור לסיר הסירים... ;) |
|
|
|
|