|
Wat Kut dat de nieuwe Slam nog niet uit is!
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
Mijn favorite tijdschrift de slam is nog steeds niet uit helaas en het is toch al weer 15 juni!!
Weet iemand toevallig hoe dit komt of komen er maar 10 uit per jaar ofzo?? |
|
|
| magrec |
he bah slam magazine
doe mij maar de basicgroove. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by magrec
he bah slam magazine
doe mij maar de basicgroove. |
Oh nooit van gehoort?? staan daar ook relaxte reviews van trance cd's en platen in? en interviews met bekende dj's, en info over party's en clubs, en interessante artikelen? zo ja dan zal ik die maar eens meteen gaan checken:cool:
maar je vind de slam dus een kut blad? |
|
|
| moogwai |
Ik vind Basic Groove ook beter als Slam.
Ik koop ze alleen als er interessante artikelen in staan (Ferry Corsten, Armin van Buure, Picotto) of een gratis CD-tje bevatten (Tiesto) :) |
|
|
| Robvef |
| Ik lees die bladen sowieso zelden. Geen zin in of geen tijd om te kopen. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Robvef
Ik lees die bladen sowieso zelden. Geen zin in of geen tijd om te kopen. |
Moet je toch eens doen, staan toffe artikelen in en is relaxt voor op de plee ;) (en nee ik werk niet voor de slam ofzo). |
|
|
| Robvef |
| Had ook niet verwacht dat je bij Slam zou werken. Ik zal als ik tijd heb vanmiddag op Utreg CS ff een boekje halen. Heb ik wat te lezen in de bus en als het niet interessant is dan ga ik gewoon pitten. Heerlijk die Interliner. |
|
|
| Partyhardy! |
| ik heb net ff de basic groove gehaald en ik vind het zeker een relaxt blaadje. staan leuke interviews in en cd-revieuws en.... een gratis speciale black-hole cd gemixt door tiësto. Dus zeker een leuk blad maar slam blijft beter. :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by raoel
doe mij maar de VI |
ook leuk maar valt niet te vergelijken, overigens leuke avatar! |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ook leuk maar valt niet te vergelijken, overigens leuke avatar! |
vindt ik ook |
|
|
| Remy D |
| Donald Duck blijft spannend :) |
|
|
|
|