return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Frank Rijkaard naar Barca.
View this Thread in Original format
Remy D
Echt top voor hem en weer een nederlander aan het roer. Is goed. :D
kolkiewolkie
enthousiasme hiero is aanzienlijk minder want ook hier weten ze wat de prestaties van Frank R aan het roer van het NLse elftal waren en dattie verder niet echt veel ervaring heeft...

denk niet dat ie barca uit het slop kan trekken (voor barceloneetse begrippen gaat het ronduit beroerd met de club... en het moet gezegd worden toen ik dr laatst was om een wedstrijdje te bekijken zag het er knap beroerd uit).
tijs08
hij heeft bij Ajax ook nog gevoetbald onder Van Gaal, ik denk niet dat dit de Spanjaarden gerust stelt. (als van gaal het grote voorbeeld van rijkaard was!) :p
DjRV
ach ik vind het wel top,zo blijft koeman tenminste nog ff in amsterdam :P
New Wave
Ik vind persoonlijk dat Rijkaard weldegelijk goed werk heeft gedaan bij het Nederlands elftal.
Of hij het bij barca uit houd dat is de grote vraag.
Ik vind het best cool voor hem, ik hoop dat hij het goed gaat doen daar.
En trouwens vind ik het publiek bij Barca altijd een beetje aanstellers.
Van Gaal kwam en overwon...ging het even 3 wedstrijden mis en z e beginne meteen met zakdoekjes te zwaaien.
Het zijn gewoon verwende knakkers...als hun club niet in de top 2 staat dan lijkt het net of ze gedegradeerd zijn........

Het blijft daar wel een komen en gaan van Nederlandse sporters :)
Maargoed we zullen het zien.
kolkiewolkie
Barcelona supporters zijn niet alleen verwend, ze zijn ook nog eens de beroerdste ´supporters´ ter wereld! Als het bijvoorbeeld ´slecht´ gaat, dwz dat als ze even niet om het kampioenschap gaat zoals dit gehele seizoen eigenlijk, dan blijven ze massaal weg :eek: . Toen ik er was was dus ook die megabak maar voor 40% gevuld en dan is het ineens een heel triest aanzien, nou camp. en dat zeggen ze zelf (ken er een paar) ook: we are VERY bad supporters, but blablabla. Het moet dus gewoon goed gaan hier, anders klagen ze. al die NL-ers die er hiero spelen kunnen dan ook niks goed doen in hun ogen... nederlandse verdedigers zijn te traag (daarom spelen ze ook in het NLse elftal :clown: ) spitsen scoren te weinig (is wat voor te zeggen) maarja, geld is er niet, hoewel er zonder al teveel problemen 25 miljoen euro op beckham geboden werd......

maar ben benieuwd hoelang ie ut volhoud.
DJ_Massive
ja voor de bankafschriften zou ik het ook doen
raoel
Barca heeft idd verrekte schijtsupporters, alleen maar supporters die komen wanneer het goed gaat.
Daardoor wordt er ook een ontzettend slecht beleid gevoerd want voordat een trainer daar van de selectie een lopende machine kan maken (al dan niet met enkele versterkingen) spelen ze op een gegeven moment 3 slechte wedstrijden en schoppen ze de trainer buiten omdat de supporters het niet meer goed vinden.
Er komt een nieuwe trainer met een andere visie die het met andere spelers ziet zitten. Ze kunnen dus weer opnieuw beginnen om een goed team te maken. En de cirkel is rond. Zo gaat het al jaren!!!

Verder wel leuk voor Rijkaard, maar ik ben benieuwd of ie er iets van kan maken. Bij sparta kreeg hij het niet voor elkaar, bij het NL-se elftal deed ie het volgens mij wel goed, maar ja, toch geen prijs.
arjoderoon
van mij mag barca best degraderen. laat ze daar maar eens paar jaar vertoeven.. kunnen die fans zich eens minder hoog gegrepen doelen stellen. en alleen maar sterspelers kopen heeft geen enkel nut...
laat liever zo'n club eens flink in de jeugd investeren. en daar een team mee opbouwen. en dan de trainer ook daadwerkelijk de tijd geven om een team te bouwen...
basd
Ik vind het wel tof voor em..

Maar eerst maar eens kijken hoe ver ie komt voordat we er een oordeel over vestigen..

New Wave
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
geld is er niet, hoewel er zonder al teveel problemen 25 miljoen euro op beckham geboden werd......


Ja dat was een stunt van die nieuwe directeur.
Er waren verkiezingen en dat met Beckham was 1 van zijn lokkertjes.
Beckham stond al vast dat hij naar Real zou gaan.
het is daar een groot circus, al dat gezeur met die socios...mwha, zit geen structuur in.
Het bestuur zit onder de duim bij de supporters (zo hoort het ook :D) maar omdat die supporters alleen maar kunne zeiken blijft het gezeik.
Ze kennen daar totaal geen respect....ook niet als het goed gaat want dan is het fake-respect
Djeebie
Erg leuk voor Rijkaard (en Nederland). In principe moet 'ie nu echt kunnen laten zien wat hij waard is. Bij Sparta had hij natuurlijk niet echt een hoogwaardige selectie tot z'n beschikking.

Op het EK heeft hij het heel netjes gedaan en als de heren Oranje de strafschoppen wat beter hadden genomen waren we voor de 2de keer kampioen geworden. Maar ja :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement