|
נגן MP3 תת מימי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
חחחח
זה סבבה
שאני גולש בים עם טראנסים
אני יתחיל לרקוד על הגלים :}}
אבל זה באמת לא נחוץ |
|
|
| DjChook |
עזוב
מילא תגיד איזה משהו על הזין שזה חיישן שבודק איידס או משהו
דברים כאלה ימכרו :) |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
לאנשים אין מה לאכול או איפה לגור, והם ממציאים לי מוזיקה במים
פאק איט, אנשים מטומטמים |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
לאנשים אין מה לאכול או איפה לגור, והם ממציאים לי מוזיקה במים
פאק איט, אנשים מטומטמים |
מה הקשר אחי?
אז מה לפי דעתך בגלל שיש מסכנים צריכים להפסיק להמציא דברים? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NaOren
מה הקשר אחי?
אז מה לפי דעתך בגלל שיש מסכנים צריכים להפסיק להמציא דברים? |
מה שהוא אומר זה שזורקים כספים על זה במקום לטפל בדברים יותר חשובים... |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה שהוא אומר זה שזורקים כספים על זה במקום לטפל בדברים יותר חשובים... |
אני לא חושב שזה זירקת כסף...
מי שיש לו כסף לקנות את השטויות האלה שיקנה... |
|
|
| Segev |
בכלל עוד לא התחילו למכור את זה רק חושבים על זה...
זה בכלל עבודת גמר של איזה גאון.. |
|
|
| ADiSH |
| זה רעיון נחמד, אבל זה לא גאוני..!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NaOren
אני לא חושב שזה זירקת כסף...
מי שיש לו כסף לקנות את השטויות האלה שיקנה... |
אל תשחק אותה ראש קטן...
מדובר על הכספים לפיתוח וייצור המוצר
לא מי שקונה את זה!!!
וידוע שזאת עבודת גמר של מישהו... אבל די מיותר לפי דעתי להתחיל לשווק את זה... |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אל תשחק אותה ראש קטן...
מדובר על הכספים לפיתוח וייצור המוצר
לא מי שקונה את זה!!!
וידוע שזאת עבודת גמר של מישהו... אבל די מיותר לפי דעתי להתחיל לשווק את זה... |
מה ראש קטן???
למה שלא יפתחו דברים חדשים?
וזה לא כאילו עוסקים רק בזה |
|
|
| -CosmicFire- |
צודקים שניכם
בעקרון בגלל שיש מסקנים לא צריך להפסיק להמציא דברים
לפי דעתי צריך להמציא דברים שיכולים לעזור למסקנים...
לפי דעתי לא צריך להוציא כספים על פיתוח לדברים שלא באמת מועילים אבל עדיין נחמד.. |
|
|
|
|