|
Armin beetje te veel airplay?
|
View this Thread in Original format
| Switch |
| ik zie hier in 1 oogwenk al 5 threads (met deze 6 :)) over Armin van Buuren gaan, vinden jullie niet dat het een beetje te veel van het goeie is? tuurlijk is het een goeie dj, en ik luister ook altijd naar ASOT, maar geen enkele thread over Tiesto en hij is toch de zogenaamde nummer 1 van de wereld? of noem eens wat andere goeie dj's. |
|
|
| DJ_Siesta |
| nouja. alweer een thread:D met armin. |
|
|
| Duke2003 |
| ik dacht precies tzelfde als siesta:D |
|
|
| Switch |
| SLETTEBAKKEN!!! :D |
|
|
| Partyhardy! |
We zullen wel eens zien wie er bij de volgende stemming de nummer 1 dj van de wereld gaat worden! :) :cool:
en de threads over Armin gaan over heerlijke trance muziek dus nooit téveel Armin-threads! :p ;) |
|
|
| DJ_Massive |
!klopt ja Switch
als er hier al over een dj/producer gesproken wordt is t meestal Armin dit Armin dit,
heb gaat nou nooit es over de ECHT goeie mannen (/me noemt een Rank 1 tralalallalalala.. hihi) |
|
|
| DJ_Siesta |
| rank 1 is voor vuile homos die elke dag hun kont aflikken met een rietje |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
rank 1 is voor vuile homos die elke dag hun kont aflikken met een rietje |
!EENS :D |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Switch
ik zie hier in 1 oogwenk al 5 threads (met deze 6 :)) over Armin van Buuren gaan, vinden jullie niet dat het een beetje te veel van het goeie is? tuurlijk is het een goeie dj, en ik luister ook altijd naar ASOT, maar geen enkele thread over Tiesto en hij is toch de zogenaamde nummer 1 van de wereld? of noem eens wat andere goeie dj's. |
3 van die 5 threads gaan over het album van Armin. Toen Nyana een paar weken geleden uitkwam was er zeker het dubbele aantal threads over te vinden. Niet zo raar dus dat aantal Armin threads. |
|
|
| tijs08 |
jep tis nu eenmaal zo dat Armin op dit moment echt wel wat meer in de picture staat dan Tiesto.. MAAR dat was voor en na TiC wel anders!
net wat Djeebie zegt dus...
Ik wilde eigenlijk net een thread gaan openen over het feit dat Armin dit jaar NIET in Ibiza staat! Das toch wel zonde want daaar gebeurt HET toch eigenlijk wel tijdens de zomer maanden... |
|
|
| MaGiK54 |
| Nou eigenlijk zijn er wel teveel threads over Armin. De threads: Armin Album(s) en Armin Van Buuren - Stay (ft Krezip) hadden makelijk in het algemene Armins Album-thread gekund, maar lekker belangrijk, Armin is even hot na het album en solo, dus laat er maar een paar draadjes over Armin zijn. |
|
|
|
|