|
Wie is er beter.... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| kreischer2000 |
| Ondanks het beide echt topdjs zijn maar ik moet kiezen ga ik toch voor Tiësto. Ik vind zijn producties beter, IMM is veel beter dan 76(maar dat is ook gene slecht album zkr niet!). Tiësto zijn sets zijn zoals al vaak gezegd gevarieerder en kunnen mij langer boeien. Maarja ik heb Armin dan ook nog nooit in het echt gezien, moet er toch maar eens van komen. Verder vind ik Armin wel beter in de omgang met zijn fans, altijd chatten tijdens ASOT en af en toe een prijs weggeven terwijl ik tiesto nog nooit op een inet chat heb gezien of iets dergelijks. |
|
|
| Joost008 |
| Ik ga ook voor Tiesto, Ten eerste was het Concert natuurlijk onbeschrijfelijk mooi en ten tweede luister ik nog regelmatig cd's als Magik 6 en 7. Armin is zeker een goede tweede luister bijna altijd wel naar ASOT en kan hier ook zwaar van genieten. Kheb Armin ook alleen nog maar live gezien tijdens Mysteryland en dat was niet te vergelijken vonnik met Tiesto live at Impulz (of Tiesto In Concert:p) Maar kmoet wel zeggen dat Armin het laatste jaar zwaar is gestegen... |
|
|
| raoel |
Ook ik vindt Tiësto beter.
Zoals iedereen zegt: Tiësto draait gevarieerder dan Armin. Heeft meer onbekende nummers in zijn sets en heeft bijna altijd een hele goede opbouw wat het publiek bijna altijd goed oppikt. Ik heb het idee dat dat bij Armin minder is, al heb ik hem nog nooit live gezien.
Natuurlijk is het wel zo dat Armin jonger is en pas "groot" werd toen de trance in 2000 over zijn top heen ging (IMO). Toen Armin bekend werd had Tiësto het al dik gemaakt en al prachtige compilaties op de markt gebracht. Daardoor heeft tiësto veel meer naamsbekendheid dan Armin en dat speelt ook mee bij het entousiasme van het publiek dat op een feest afkomt. En een DJ moet het toch van ons (het publiek ;)) hebben. |
|
|
| tango |
Het is nu wachten op de vote en de reply van Armin zelf :)
grtz,
TNG |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by tango
Het is nu wachten op de vote en de reply van Armin zelf :)
grtz,
TNG |
Hoezo?
Het jij persoonlijk tegen um gezegd dat ie hier ff moet komen kijken? |
|
|
| Miss Proximus |
onze votes zijn toch veel belangrijker dan die van Armin...ik bedoel..wie heeft hier nou verstand van Muziek..hij of wij?? :disbelief
anyway, zelfs ik heb oneens gestemd :) vind Armin erg goed (vooral als je knetterlijp bent *snik* -> Ik denk aan ML 2001 met BeLLiE :)) Maar Tiesto is wat minder zweverig en heeft gewoon wat meer power :) en ik hou(wer) van power! :D
ben het trouwens ook met Mark eens :D of het er nou wel of niet om gaat in deze thread! (k) |
|
|
| Hitman |
Armin bevalt me steeds beter, maar Tiesto blijft toch de betere van de 2.
grtz |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Armin is idd Hitjestrance
|
| quote: | Originally posted by Raymond
Kijk als Armin nou eens ging draaien zoals z'n show het 2e uur is....
:eyes:
Nee het moeten zo nodig handjes wapper hits zijn..... |
| quote: | Originally posted by MennoB
Ik vind armin meer dat 'blije' trance draaien,.......
|
| quote: | Originally posted by DJ D-Man
Armin kan mij niet verrassen, bij hem is het altijd trance.......
Sunburn heeft inderdaad ook wel wat weg van Flight 643...:rolleyes: |
| quote: | Originally posted by tango
Armin draait nog teveel van die slappe kazige trance plaatjes in zn sets.....
|
| quote: | Originally posted by Subsonik
Armin ownt Jan Wayne, maar meer ook niet
|
ik kan al deze reply's serieus niet geloven! :eyespop: :whip:
wat een NEP tranceaddicts allemaal! :mad: :( ik heb jullie hier trouwens ook nog nooit eerder over gehoord! :conf:
je mag van mij Tiësto natuurlijk de betere vinden (ik persoonlijk kan niet kiezen want Tiësto is super door de magik die hij, zoals andere al hebben aangegeven, uitstraalt tijdens zijn sets en Armin heb ik nu ook al zulke memorable sets horen draaien en zijn radioshow is hemels :cool: :) ) maar om nu zulke reply's te geven over trancemaster Armin! slappe hap hoor allemaal!
Armin is gewoon een  |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Armin is gewoon een |
dat issie ook, alleen voor mij is Tiesto net ietje meer koning. En met 'hitjesdraaiers' heb ik geen problemen...als ik platen koop zijn t meestal ook al hits (of worden t wat later). Die wil ik ook horen als ik naar een feest ga! En niet alleen maar nummers die ik nog niet ken. |
|
|
| total woot |
Ben t hier ff helemaal eens met Partyhardy! tuurlijk is Tiesto (IMO) de betere van de 2, maar Armin staat wel met stip op de 2e plaats, en dan....................de 3e plaats.............. die staat er iig een heel eind onder!
Grtz
WooT |
|
|
| tijs08 |
misschien moeten al die TA-ers met die mooie uitspraken eens iets vaker naar Armin gaan als hij in de buurt is...
Ik heb Armin nog nooit een kazig nummer horen draaien!
Kan ik van Tiesto niet zeggen met zijn Lethal Industry Ringtone :whip:
Das ook het voordeel van Armin he! Hij is tenminste hier te zien.. Tiesto is not invited at all :( |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Jesse
dat issie ook, alleen voor mij is Tiesto net ietje meer koning. En met 'hitjesdraaiers' heb ik geen problemen...als ik platen koop zijn t meestal ook al hits (of worden t wat later). Die wil ik ook horen als ik naar een feest ga! En niet alleen maar nummers die ik nog niet ken. |
Op een feest wil ik juist alleen maar nieuwe nummers horen! Zodat je verrast wordt en niet meteen denkt: he, die ken ik, nu komt er een synthje bij, zometeen de break etc... Hoe meer nieuwe nummers op een feest hoe beter |
|
|
|
|