|
Junkie XL op Ned. 3
|
View this Thread in Original format
| bobskie |
Op ned. 3 zenden ze NU Junkie XL live op pinkpop uit.
Hij maakt al de mensen daar helemaal gek!!
Optreden ziet er zeeer vet uit. |
|
|
| Pjotr G |
*snik snik*
verschrikkelijk....."live" optreden....alles uit n DATJE trekken ja |
|
|
| Remy D |
| Zo verschrikkelijk was het niet omdat hij namelijk heel veel met zijn gitaar deed en met zijn trommels. En ik vond het echt heel vet!!! Eerst Beauty never fades en vervolgens Blue pill, red pill. Echt SUPER, kippenvel moment. :D |
|
|
| japeman |
ja, geweldig, ik heb 't ook gezien, z'n "live" optreden, slaat helemaal nergens op...
En wat betreft z'n gitaar en trommels, tsja wat denk je zelf???
Hij maakte er wel een feest van, daar heb jij weer gelijk in..
J. |
|
|
| Fkwebeman |
tja..
in belgie ook een discussie over het 'live' optreden van Moby..
ik denk who cares.. het gaat er toch om of het een feestje was of niet?
iedereen weet toch wel dat de helft van alle optredens van dance artiesten playback zijn.. |
|
|
| japeman |
| Maar ik ben ook niet kwaad... |
|
|
| Pjotr G |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
tja..
in belgie ook een discussie over het 'live' optreden van Moby..
ik denk who cares.. het gaat er toch om of het een feestje was of niet?
iedereen weet toch wel dat de helft van alle optredens van dance artiesten playback zijn.. |
Maar er zijn ook live elec acts die wél op hun bek kunnen gaan. En zelf vind ik het dan jammer dat er mensen zijn die gaan denken dat alle dance acts niet echt live zijn, terwijl dit niet altijd terecht is, voor de moeite en voorbereiding die n act heeft gedaan ( ik bedoel maar, het is voor n leek nou niet bepaald duidelijk te zien wat echt is en wat niet....en voor n niet leek nog steeds niet altijd duidelijk)
Maar van een rockband wordt het toch ook niet gepikt als de gitaars van n Tape-je af komen?
Misschien ben ik een zeurpiet, maar maakt t verschil of t nou uit de sequencer komt of uit de DAT? Ja, voor mij zelf wel ja. |
|
|
|
|