|
Tiesto te gast bij Kane in de Arena
|
View this Thread in Original format
| kreischer2000 |
| Aanstaande zaterdag geeft Kane een concert in de Amsterdam Arena en nu is Tiësto te gast, tenminste dat hoorde ik net op de radio. Wat denken jullie ervan? Alleen voor zijn rain down on me, of mag ie een heel voorprogramma draaien:p |
|
|
| Kakao |
Als Kane klaar is draait Tiesto nog een uurtje had ik gehoord. Maar dat weet ik ook niet 100% zeker. Wel jammer dat het geen echte verrassing meer is voor de mensen die gaan, dat was toch een stuk leuker geweest denk ik.
Hoorde trouwens laatst ook "Rain Down on me (Tiesto Remix)" op de radio. En het was me toch ff een slecht nummer, heel erg gewoon. Het origineel met een beat eronder, meer was het volgens mij niet hoor. Of was dat nummer al uit? Ik hoor er zoweinig meer over, en toen kwam ie ineens op de radio voorbij (538 meen ik). |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by Kakao
Als Kane klaar is draait Tiesto nog een uurtje had ik gehoord. Maar dat weet ik ook niet 100% zeker. Wel jammer dat het geen echte verrassing meer is voor de mensen die gaan, dat was toch een stuk leuker geweest denk ik.
Hoorde trouwens laatst ook "Rain Down on me (Tiesto Remix)" op de radio. En het was me toch ff een slecht nummer, heel erg gewoon. Het origineel met een beat eronder, meer was het volgens mij niet hoor. Of was dat nummer al uit? Ik hoor er zoweinig meer over, en toen kwam ie ineens op de radio voorbij (538 meen ik). |
Het is dancesmash hit van de week, dus je zult hem wel vaker voorbij horen komen, denk ik :P |
|
|
| kreischer2000 |
| Idd de enige keer dat ik rain down on me had gehoord was op TiC daarna is hij nooit meer gedraaid en heb ik er nooit meer iets van gehoord totdat ik hem vandeweek op de radio hoorde. Wel vaag dat er niet eens eerst een vinyl release is ofzo. |
|
|
| raoel |
Misschien draaien ze daar ook wel die versie van Rain Down On Me en dan gaan dinand en tijs ff met zun 2 weer op het podium staan te stuiteren, net als op TiC.
Verder zal zijn komst er niet veel aan toe voegen, behalve als hij nog even gaat draaien. Maar de meeste Kane fans zullen niet zo van tiësto houden.
Over de remix van rain down on me, tja, tijdens TiC was het een super moment IMO, ik ging helemaal uit mun plaat. Maar dat kwam vooral door de sfeer die Dinand bracht en niet zozeer door het liedje zelf. tis gewoon een hele simpele remix.
Maar ja, als wij een beat horen is het al gauw goed ;) |
|
|
| basd |
Hee ik moet daar werken, alleen moet ik pas na afloop beginnen..
Maar met een beetje mazzel kunnen we er al wat eerder naar toe.. Ik merk het wel. |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Kakao
Als Kane klaar is draait Tiesto nog een uurtje had ik gehoord. Maar dat weet ik ook niet 100% zeker. Wel jammer dat het geen echte verrassing meer is voor de mensen die gaan, dat was toch een stuk leuker geweest denk ik.
Hoorde trouwens laatst ook "Rain Down on me (Tiesto Remix)" op de radio. En het was me toch ff een slecht nummer, heel erg gewoon. Het origineel met een beat eronder, meer was het volgens mij niet hoor. Of was dat nummer al uit? Ik hoor er zoweinig meer over, en toen kwam ie ineens op de radio voorbij (538 meen ik). |
ik hoorde m ook vanochtend bij Edwin Evers...nou vond er geen reet aan..de vocalen leken niet bij het ritme te passen, telkens net te laat en de beat was op een gegeven moment erg prodigy achtig. Ook het 'melodietje' heeft veel weg van gouryella maar dan alleen de eerste tonen.
Of het kwam omdat ik nog half sliep :P:toothless |
|
|
| Disney |
Hoorde het vorige week al op de radio dat Tiesto bij Kane zou zijn, maar Tijs wilde het stil houden.
Dinand werd er een beetje ingeluld door Rob Stenders :D |
|
|
| Nook |
| ik zag net de reclame op tv, daarin werd gezegd met ilse de lange in voor programma en een dj aftershow. maar (nog) niet dat tiesto zou draaien. ik heb het nummer, tenminste een stukkie ervan, met soulseek gevonden en klinkt best goed. |
|
|
| eieregooie |
Ik ga hier naar toe... En de 3 Kane liefhebbers (fans wil ik het niet noemen) die ik ken kunnen Tiësto ook zeer waarderen :)
Die Tiësto remix is (op cd single) voor het eerst te koop tijdens dat concert... aangezien 'ie bij BMG uitkomt kunnen we op de vinyl waarschijnlijk nog lang wachten...
Anywayz, ik heb er zin in!!! Eerst lekker rocken met Kane en dan beetje afteren met Tiësto... Lijkt me prima avondje :D
Bij de Kane concerten in Ahoy hadden ze trouwens ook een DJ Aftershow met Ronald Molendijk, welke ook een remix van Rain Down On Me heeft gemaakt... En ik heb me laten vertellen dat dat ook wel een succes was :) |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Bij de Kane concerten in Ahoy hadden ze trouwens ook een DJ Aftershow met Ronald Molendijk, welke ook een remix van Rain Down On Me heeft gemaakt... En ik heb me laten vertellen dat dat ook wel een succes was :) |
Die vind ik stukken beter dan de Tiësto remix. Wat ik dan gehoord heb in die radio rip die Tijs08 ooit postte.
Maar have fun iedereen die gaat :) |
|
|
| kreischer2000 |
| Yorin fm zendt dit ook uit!!! Zometeen dus. |
|
|
|
|