|
אני אוהב את חן
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
| רואה שאני אלוהים? ובפעם הבאה שתקרא לי כוס אתה יכול לשכוח מהעזרה של נימרוד ואם היית יודע איזה כוסית אני לא היית מדבר ככה!!!! |
|
|
| DjChook |
כי משהו נורא מסריח פה
וזה לא אני
SNIF SNIF
כן, זה לא אני |
|
|
| luckystrike |
ותודה לאימא ואבא שהביאוני עד הלום ...
*closed*
... |
|
|
|
|